چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

محمد باقر قالیباف

محمد باقر قالیباف

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده تبریز گفت: آقای ثابتی و افرادی که آمدند، چه پشتوانه و فعالیت علمی، کارکردی در این کشور دارند؟! اگر بخواهند کار کنند، عیب پیدا خواهند کرد و وقتی که عیب پیدا کنند برای آن‌ها هم پرونده‌سازی خواهد شد. مدیریت کردن و اداره کردن سیستم با اداره کردن مملکت متفاوت است، با این روند علی می‌ماند و حوضش و هیچکس نمی‌ماند.

وب‌گاه خبر آنلاین

انتقادات به اظهارات حمید رسایی اینبار از اردوگاه اصولگرایان بلند شده و با ادبیاتی تند و صریح مواضع او را به باد انتقاد گرفتند و حتی پویشی را برای رد اعتبارنامه او در مجلس به راه انداختند.

وب‌گاه مشرق نیوز

جلسه علنی مجلس شورای اسلامی صبح یکشنبه (20 اسفند 1402) به ریاست «محمد باقر قالیباف» رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در حالی مجلس با تاسیس بانک اصناف مخالفت کرد که قالیباف اعلام کرد طبق قانون هیچ منعی برای آن وجود ندارد و بانک مرکزی باید تصمیم بگیرد در حالی مجلس با تاسیس بانک اصناف مخالفت کرد که قالیباف اعلام کرد طبق قانون هیچ منعی برای آن وجود ندارد و بانک مرکزی باید تصمیم بگیرد به گزارش عرشه آنلاین، قالیباف: هیچ مانعی برای تاسیس بانک از سوی اصناف وجود ندارد

وب‌گاه فرارو

داستان مونوریل قم برای پایان به زمان زیادی لازم دارد. مدیران این شهر نه دل دارند که از پایه‌های این پروژه صرفه نظر کنند و نه دلشان می‌آید از بودجه شهر صرف تکمیل این پروژه کنند.

وب‌گاه الف

مجلس شورای اسلامی در صحن علنی امروز با طرح کمیسیون اقتصادی مجلس برای اصلاح قانون نطام صنفی و تاسیس بانک اصناف موافقت نکرد.

خبرگزاری دانشجو

مجلس شورای اسلامی در صحن علنی امروز با طرح کمیسیون اقتصادی مجلس برای اصلاح قانون نظام صنفی و تأسیس بانک اصناف موافقت نکرد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

مجلس شورای اسلامی در صحت علنی امروز با طرح کمیسیون اقتصادی مجلس برای اصلاح قانون نطام صنفی و تاسیس بانک اصناف موافقت نکرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد طرح اصلاح قانون نظام صنفی کشور در دستور کار صحن علنی مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

داستان مونوریل قم برای پایان به زمان زیادی لازم دارد. مدیران این شهر نه دل دارند که از پایه‌های این پروژه صرفه نظر کنند و نه دلشان می‌آید از بودجه شهر صرف تکمیل این پروژه کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت از بزرگترین حمله DDOS تاریخ کشور در انتخابات امسال خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

آقای قالیباف معتقد است که «اگر وضع اقتصادی کشور رونق داشت و بداخلاقی‌های سیاسی نبود، نرخ مشارکت در انتخابات متفاوت می‌شد. مردم با صندوق رای قهر نیستند ولی، انتظار کارآمدی بیشتری دارند.»

وب‌گاه عرشه آنلاین

پس از سخنان جنجالی حمید رسایی علیه محمد باقر قالیباف که تذکر علنی رهبر انقلاب را بدنبال داشت؛ رسایی دوباره در تلویزیون به قالیباف حمله کرد. این اقدام و سخنان واکنش چهره ها و رسانه های اصولگرا بدنبال داشت خبرگزاری فارس برای رد اعتبارنامه حمید رسایی پویشی را را انداخت

وب‌گاه الف

سخنان اخیر سید محمد خاتمی که در آن درباره «همنوایی» با مردم ناراضی شرکت نکرده در انتخابات 11 اسفند، صحبت و اعلام کرده «آگاهانه و صادقانه» رای نداده است تا به مردم «دروغ» نگفته باشد؛ تناقضاتی را به ذهن متبادر می‌کند که بالاخره «اصلاح‌طلب واقعی» کیست؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز در دیدار رئیس و اعضای مجلس خبرگان رهبری با تشریح منطق و دلایل دینی و عقلی و انسانی ایستادگی نظام جمهوری اسلامی در مقابل جبهه استکبار ضمن بیان توصیه‌های مهمی به منتخبان مجلس جدید خبرگان و مجلس جدید شورای اسلامی تأکید کردند: تشکیل مجلس جدید شورای اسلامی حادثه‌ای شیرین، امیدآفرین و با ارزشی است که منتخبان باید قدر آن...