پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403

محمد باقر قالیباف

محمد باقر قالیباف

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نبیه بری در پیام خود با مقام معظم رهبری، خانواده قربانیان و ملت ایران ابراز همدردی کرد.

وب‌گاه الف

رئیس پارلمان لبنان در پیام‌هایی جداگانه به رهبر معظم انقلاب، رئیس جمهور و رئیس مجلس شورای اسلامی حمله متجاوزانه رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس پارلمان لبنان در پیام‌هایی جداگانه به رهبر معظم انقلاب، رئیس جمهور و رئیس مجلس شورای اسلامی حمله متجاوزانه اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی ضمن محکوم کردن حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه تاکید کرد اقدام تجاوزگرانه و ددمنشانه آنان با مجازات سختی مواجه می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

تکثر لیست‌های انتخاباتی در تهران سبب شد، سرنوشت بیشتر نمایندگان این شهر به انتخابات دور دوم گره بخورد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی از برپایی بزرگترین رویداد قرآنی کشور با حضور و اجتماع باشکوه قرآن‌دوستان در برنامه محفل قرآنی امام حسنی‌ها (ع) تقدیر کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رییس مجلس گفت: برپایی جشن امام حسنی‌ها به عنوان یکی از بزرگترین رویداد‌های قرآنی کشور جلوه‌ای درخشان از عشق و ارادت ملت ایران به کتاب الهی است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش با استقبال استاندار، فرمانده سپاه قدس گیلان، رئیس و اعضای مجمع نمایندگان گیلان در مجلشورای اسلامی وارد رشت شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پس از سال‌ها کش و قوس با تصویب لایحه ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی کولبری و ملوانی، مشکلات این قشر کاهش خواهد یافت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، متن پیام محمد باقر قالیباف به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم انا لله و انا الیه راجعون آیت الله حاج‌شیخ غیاث‌الدین طه محمدی نماینده محترم مردم استان همدان در مجلس خبرگان رهبری درگذشت همسر مکرمه حضرت‌عالی در سانحه رانندگی موجب تاسف و تاثر گردید. ضمن عرض تسلیت و تعزیت به محضر شریف‌تان، بیت معزز و بستگان محترم، برای آن بانوی مومنه، غفران و...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت آغاز سال 1403، سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیام نوروزی گفت: امیدوارم سال نو سال درخشش ملت ایران و سال گشایش برای مردم عزیزمان باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

قالیباف که در انتخابات مجلس یازدهم یک میلیون و 200هزار رای به‌دست آورده بود، در این دوره تقریباً 450هزار رای به‌دست آورد تا پایگاه رای او یک‌سومِ 4سال قبل شده و چهارمین نفر در پایتخت از نظر تعداد آرا شود

وب‌گاه خبر آنلاین

مواضع جلیل محبی عجیب و ضد و نقیض است. او در شهریور ماه امسال، زمانی که متن لایحه حجاب و عفاف نهایی شده بود تحت عنوان طراح قانون حجاب و عفاف از جریمه‌های نقدی برای بدپوششی مدون در لایحه حمایت می‌کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

کاربران خبرگزاری خبرآنلاین، شانس محمد باقر قالیباف برای ریاست بر مجلس دوازدهم را بیشتر می دانند.