پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403

محمد باقر قالیباف

محمد باقر قالیباف

وب‌گاه مشرق نیوز

در جلسه علنی امروز مجلس، بررسی گزارش کمیسیون اجتماعی درباره لایحه پیشگیری از آسیب‌دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوءرفتار در دستورکار قرار گرفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جلسه علنی امروز (دوشنبه 20 فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی به ریاست محمد باقر قالیباف آغاز شد. دستورکار این جلسه به شرح زیر است: - گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی درباره اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات و دارندگان سلاح و مهمات غیرمجاز - ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون عمران درباره طرح دوفوریتی کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی (اعاده شده...

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار رمضانی دولت و مجلس گفت: بی‌شک بار اصلی امیدآفرینی بر دوش دولت است و مجلس با تقنین درست این مسیر را هموار می‌کند. مجلس و دولت باید برنامه مشترک امیدآفرینی داشته باشند.

وب‌گاه عصر ایران

نخستین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در سال جدید صبح یکشنبه (19 فروردین 1403) به ریاست «محمد باقر قالیباف» برگزار شد./ ایرنا

وب‌گاه الف

در جلسه سران سه قوه که به میزبانی رییس جمهور برگزار شد، ساز و کارها و نحوه مشارکت مردم در اقتصاد کشور و همچنین اولویت‌های همکاری سه قوه در سال جدید مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در نشست سران قوا که به میزبانی رئیس جمهور برگزار شد، ساز و کارها و نحوه مشارکت مردم در اقتصاد کشور مورد بررسی قرار گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در جلسه سران قوا که به میزبانی رئیسی برگزار شد، ساز و کارها و نحوه مشارکت مردم در اقتصاد کشور و همچنین اولویت‌های همکاری سه قوه در سال جدید مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

نشست مشترک سران قوای مجریه، مقننه و قضائیه به میزبانی رئیس‌جمهور در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

امروز جلسه سران سه قوه به میزبانی رئیس دولت سیزدهم برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جلسه سران سه قوه با حضور حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای و محمد باقر قالیباف عصر امروز شنبه و به میزبانی رئیس جمهور برگزار شد. در این جلسه و با حضور سران سه قوه ساز و کار‌ها و نحوه مشارکت مردم در بخش‌های اقتصادی کشور و همچنین اولویت‌های همکاری سه قوه در سال 1403 مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وب‌گاه عصر ایران

جلسه سران سه قوه با حضور سیدابراهیم رئیسی، محسنی اژه‌ای و محمد باقر قالیباف عصر امروز شنبه و به میزبانی رئیس جمهور برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

در جلسه سران سه قوه که به میزبانی رئیس جمهور برگزار شد، ساز و کارها و نحوه مشارکت مردم در اقتصاد کشور و همچنین اولویت‌های همکاری سه قوه در سال جدید مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وب‌گاه گسترش

راهپیمایی روز جهانی قدس دقایقی پیش در تهران و سایر استان‌ها و شهرهای کشور آغاز شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مجلس شورای اسلامی جمعه پیش رو را متفاوت‌ترین روز قدس جهان اسلام دانست.

وب‌گاه عصر ایران

محمد باقر قالیباف ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات ملت عزیز ایران در لیالی قدر و ماه مبارک رمضان و تبریک سال نو گفت: روز قدس یادگار حضرت امام (ره) بود که با درایت و تیزبینی و تحلیل دقیقی که نسبت به مسائل منطقه و جهان و شناختی که از قدرت‌های استعماری و استکباری داشتند، این پیشنهاد را بعد از پیروزی انقلاب دادند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ابلاغ بودجه در شرایطی صورت گرفت که شورای نگهبان مواردی از اشکالات، ایرادات و ابهامات بخش نخست لایحه بودجه را 22 اسفند ماه به مجلس ارجاع داد؛ یعنی درست در روزی که مجلس آخرین جلسه علنی خود را برگزار کرد و از اساس مشخص نیست اصلاح این موارد چگونه صورت گرفته است.