شنبه 7 مهر 1403

محمد بن زاید

محمد بن زاید

وب‌گاه عصر ایران

به درخواست پاپ فرانسیس، محمد بن زاید قصد ترتیب دادن دیداری بین پوتین و زلنسکی را در بیست و هشتمین نشست آب و هوایی سازمان ملل دارد./ تسنیم

وب‌گاه خبر آنلاین

اکوایران نوشت: در پی استقرار جدید نیروهای آمریکا در خلیج‌فارس به ادعای جلوگیری ایران از اذیت و آزار کشتی‌های تجاری، تهران حملات لفظی خود علیه واشنگتن را تشدید کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در پی استقرار جدید نیروهای آمریکا در خلیج‌فارس به ادعای جلوگیری ایران از اذیت و آزار کشتی‌های تجاری، تهران حملات لفظی خود علیه واشنگتن را تشدید کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عربستان سعودی و امارات متحده عربی مشتاق خرید پهپادهای بیرقدار ترکیه هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: همزمان با افشاگری اخیر وال استریت ژورنال در باب تلاش امارات جهت صدور رادیکالیسم، امروز در باب چرایی مدارای واشنگتن با ابوظبی سوال هایی جدی مطرح است، بالاخص آن که نشانه هایی از همکاری و مشارکت امارات و چین در دست است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

استراتژی آمریکا برای مواجهه هوشمندانه‌تر با منطقه خاورمیانه که بر مبنای دو سند امنیت ملی و دفاع ملی از ماه مه رسما کلید خورده است، به دنبال محقق کردن راهبرد بازدارندگی یکپارچه با مشارکت متحدان عربی و غربی است. تحرکات نظامی اخیر ایالات متحده در خلیج‌فارس که با اعزام جنگنده‌ها و تفنگداران دریایی مصادف شده است، در این راستا ارزیابی می‌شود. مضاف بر این افزایش حضور نظامی فرانسه و بریتانیا...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در روند رو به گسترش روابط ایران با امارات عربی متحده که پس از یک دوره تنش به سطح سفارت ارتقا یافته است، دعوت رسمی رئیس‌جمهور ایران از محمد بن زاید رئیس دولت امارات و حاکم ابوظبی برای سفر به تهران تقدیم مقامات این کشور شد. در تحلیلی از این دعوت و روابط رو به گسترش تهران و ابوظبی پایگاه تحلیلی المانیتور پنج‌شنبه3اوت نوشت: ابراهیم رئیسی از شیخ محمد بن زاید (در رسانه‌های خارجی نام او به...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عربستان قصد دارد در همین ماه اوت نشستی برای انجام مذاکرات صلح پیرامون اوکراین در جده برگزار کند و نمایندگان حدود 30 کشور را هم به این نشست دعوت خواهد کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، نشریه هیل، نزدیک به کنگره آمریکا در تحلیلی از عدم آمادگی ایالات متحده آمریکا در برابر تغییرات جدید در منطقه غرب آسیا انتقاد کرده و به صورت تلویحی گرم شدن روابط کشور‌های عربی با سوریه بعد از ناآرامی‌های داخلی این کشور از سال 2011 را به عنوان تبدیل شدن «بهار عربی» به «زمستان» تعبیر کرده است. در این مقاله آمده است: «متاسفانه خاورمیانه به دلیل تصمیم...

خبرگزاری دانشجو

خبرگزاری رسمی امارات متحده عربی، از دعوت رسمی سید ابراهیم رئیسی از محمد بن زاید برای سفر به تهران خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طبق اعلام خبرگزاری رسمی امارات، دعوت رسمی ایران از "محمد بن زاید آل نهیان"، رئیس امارات متحده عربی برای سفر به تهران تقدیم این کشور شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس‌جمهور کشورمان به طور رسمی از رئیس امارات متحده عربی دعوت کرد که به تهران سفر کند.

وب‌گاه عصر ایران

وزیر امور خارجه کشورمان مراتب دعوت رئیس جمهور ایران از رئیس دولت امارات جهت سفر به تهران را به وی ابلاغ کرد.

خبرگزاری دانشجو

خبرگزاری رسمی امارات از دعوت رسمی دولت ایران از رئیس امارات برای سفر به تهران خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

نظامیان فرانسوی و امریکایی و تسلیحات این کشورها در امارات مستقر هستند. فرانسه در امارات پایگاه نظامی دریایی دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

با وجود روابط حسنه علنی و ظاهری بین عربستان سعودی و امارات متحده عربی اما گویا شرایط در پشت پرده لحظه به لحظه وخیم‌تر می‌شود.