شنبه 7 مهر 1403

محمد بن زاید

محمد بن زاید

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رسانه‌ها روز سه شنبه از تماس تلفنی رئیس جمهور روسیه با ولی‌عهد عربستان و گفت‌و‌گوی این دو در زمینه آخرین تحولات روسیه در خصوص «گروه واگنر» و همچنین توسعه روابط ریاض و مسکو خبر دادند.

وب‌گاه مشرق نیوز

سفر اخیر حسین امیرعبداللهیان به امارات عربی متحده و رایزنی‌های انجام شده با مقامات عالی این کشور فصلی نوین در مناسبات با همسایه جنوبی حاشیه خلیج فارس گشود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس امارات تلفنی با پوتین درباره همکاری‌های مشترک گفت وگو کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شیخ محمد بن زاید آل نهیان، رئیس امارات تلفنی با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه درباره همکاری‌های مشترک رایزنی کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مهم‌ترین هدف سفر چند روزه حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه به 4 کشور عربی منطقه خلیج فارس افزایش روابط دوجانبه است که بر اساس مدل سیاست خارجی «متوازن» توسط دولت سیزدهم دنبال می‌شود؛ سیاستی که می‌تواند نظریه «موازنه مثبت» ایران در غرب آسیا را تقویت کند. شاید یکی از مهم‌ترین دستاورد‌های سیاست خارجی دولت سیزدهم حرکت بر ریل «توازن مثبت» برای جلب...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تهران با نظر به دور زدن تحریم ها، آب شدن تنش‌ها در خلیج‌فارس پس از یک دهه بحران را به صورت جدی‌تری دنبال می‌کند. وزیر امور خارجه ایران در سفر به ابوظبی به عنوان چهارمین و آخرین ایستگاه از تور منطقه‌ای خود از ترسیم چارچوب همکاری تجاری با دولت‌های عرب شورای همکاری خبر داد. پیشبرد عملی ایده قدیمی مجمع گفت‌وگو و همکاری‌های منطقه‌ای و استفاده از ظرفیت‌های اقتصادی بازیگران عربی به‌ویژه امارات...

وب‌گاه عرشه آنلاین

در چارچوب همکاری‌های اقتصادی و تجاری خبرهای خیلی خوبی را در آینده برای ملت عزیزمان و ملت‌های این چهار کشور خواهیم داشت

وب‌گاه عصر ایران

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که در چهارمین مقصد سفرش به حاشیه خلیج فارس در امارات حضور دارد، پس از دیدار با مقام‌های ارشد این کشور گفت «همکاری‌های جمهوری اسلامی ایران با کشورهای حاشیه جنوبی خلیج فارس وارد یک فصل نوینی شده است».

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر خارجه کشورمان گفت: ایران محدودیتی برای گسترش روابط با امارات قائل نیست و در این راستا زمینه سازی برای برگزاری کمیسیون مشترک دو کشور را خواستار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر خارجه کشورمان گفت: ایران محدودیتی برای گسترش روابط با امارات قائل نیست و در این راستا زمینه سازی برای برگزاری کمیسیون مشترک دو کشور را خواستار شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امیرعبداللهیان گفت: ایران محدودیتی برای گسترش روابط با امارات قائل نیست و در این راستا کمیسیون مشترک دو کشور برگزار شود.

وب‌گاه الف

حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان در اولین برنامه سفر خود به امارات، با شیخ محمد بن زاید رئیس دولت امارات متحده عربی دیدار و گفت‌وگو کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر امور خارجه کشورمان در اولین برنامه سفر خود به امارات، با شیخ محمد بن زاید رئیس دولت امارات متحده عربی دیدار و دعوت رئیس جمهور کشورمان از وی برای سفر به ایران را ابلاغ کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس دولت امارات متحده عربی در دیدار وزیر امور خارجه کشورمان با وی مراتب دعوت خود از رئیس جمهور کشورمان جهت سفر به امارات را ابلاغ کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر امور خارجه کشورمان در اولین برنامه سفر خود به امارات، با شیخ محمد بن زاید رئیس دولت امارات متحده عربی دیدار و دعوت رئیس جمهور کشورمان از وی برای سفر به ایران را ابلاغ کرد.

وب‌گاه عصر ایران

صربستان از جمله کشورهای نزدیک به روسیه است. رئیس دولت امارات قبل از سفر به بلگراد، در سفر به سنت پترزبورگ با ولادیمیر پوتین رئیس فدراسیون روسیه دیدار داشت.