شنبه 7 مهر 1403

محمد بن زاید

محمد بن زاید

وب‌گاه گسترش

در روز ششم جنگ غزه و در حالی که بحران انسانی در حال عمیق‌ترشدن است، اسرائیل به ساکنان غزه اعلام کرد که تنها 24 ساعت زمان دارند تا از شمال این منطقه خارج شوند. در روز ششم جنگ غزه و در حالی که بحران انسانی در حال عمیق‌ترشدن است، اسرائیل به ساکنان غزه اعلام کرد که تنها 24 ساعت زمان دارند تا از شمال این منطقه خارج شوند. به نوشته المانیتور، اسرائیل به سازمان ملل گفته که باید کارکنان خود...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اسرائیل به سازمان ملل اعلام کرد که اهالی بخش شمالی غزه 24 ساعت وقت دارند به جنوب این منطقه پناه ببرند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا و محمد بن زاید آل نهیان، رئیس در یک گفت‌وگوی تلفنی آخرین تحولات فلسطین را مورد بررسی قرار دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اندرو بِیتس، معاون سخنگوی کاخ سفید بامداد روز یکشنبه به ادعای چند قانون‌گذار جمهوری‌خواه که گفته اند، جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا با آزادسازی و انتقال وجوه مسدود شده ایران از کره‌جنوبی به حمله نیروهای مقاومت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی حمایت مالی کرده است، واکنش نشان داد و تاکید کرد که این، دروغی شرم آور است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمد‌باقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی روز پنج‌شنبه به منظور توسعه روابط دوجانبه میان ایران و امارات متحده عربی، به ابوظبی سفر کرد؛ این سفر در پاسخ به دعوت رسمی رئیس مجلس ملی امارات متحده عربی انجام شد. قالیباف ظهر روز پنج‌شنبه وارد فرودگاه بین‌المللی ابوظبی شد و مورد استقبال «صقر غباش» رئیس مجلس این کشور قرار گرفت. آخرین سفر به امارات متحده عربی در سطح روسای قوا به 16 سال پیش بر‌می...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی که به منظور سفری دو روزه با دعوت رسمی «صقر غباش» رئیس مجلس ملی امارات در رأس هیاتی پارلمانی و با هدف توسعه روابط دوجانبه و تقویت دیپلماسی پارلمانی به ابوظبی پایتخت امارات متحده عربی سفر کرده بود، عصر امروز (جمعه، 14 مهر ماه) بعد از پایان سفر خود، فرودگاه بین‌المللی ابوظبی را به مقصد تهران ترک کرد. قالیباف...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس پس از پایان سفر دو روزه خود به ابوظبی، فرودگاه بین‌المللی ابوظبی را به مقصد تهران ترک کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس مجلس شورای اسلامی، با بدرقه رسمی رئیس مجلس امارات، ابوظبی را به مقصد تهران ترک کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نایب‌رئیس کشور امارات اعلام کرد که به‌مناسبت تشکر از حضور محمد باقر قالیباف در امارات، محکومیت 10 زندانی ایرانی در این کشور را لغو خواهد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس مجلس شورای اسلامی در جریان سفر به امارات و دیدار با محمد بن زاید آل نهیان، هدایایی را به حاکم امارات اهدا کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس مجلس شورای اسلامی در پی دیدار خود با محمد بن زاید آل نهیان، دو هدیه خاص به وی اهدا کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مجلس در دیدار با محمد بن زاید آل نهیان، دو نوع داروی ایرانی به عنوان نماد پیشرفت کشورمان در عرصه علم پزشکی به وی هدیه داد.

خبرگزاری میزان

رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار محمد بن زاید آل نهیان رئیس دولت امارات، دو نوع داروی ایرانی به عنوان نماد پیشرفت کشورمان در عرصه علم پزشکی به وی هدیه داد.

وب‌گاه عصر ایران

قالیباف رییس مجلس روز گذشته با محمد بن زاید آل نهیان رئیس کشور امارات متحده عربی دیدار و گفت‌وگو کرد؛ قالیباف در این دیدار دو نوع داروی ایرانی هدیه داد یکی از این داروها، داروی سلولی «ریکالرسل» است که به همت دانشمندان ایرانی برای درمان بیماری صعب‌العلاج «ویتیلیگو» ساخته شده و مجوز درمان دریافت کرده است. ایران دوازدهمین کشور سازنده این داروی سلولی در جهان محسوب می‌شود.