شنبه 7 مهر 1403

محمد بن زاید

محمد بن زاید

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در بیانیه مشترک وزیران خارجه شورای همکاری خلیج فارس ادعاهایی درباره جزایر ایرانی مطرح شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«محمد بن زائد آل نهیان» رئیس امارات متحده عربی امروز پنجشنبه میزبان «اورسولا فون در لاین» رئیس کمیسیون اروپا بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رشد چشم گیر صادرات قطعات و ماژول‌ها از امارات متحده عربی به مقصد سرزمین تزار در پنج ماهه اول سال جاری، نظر غرب را به خود جلب کرده است. شیخ نشین امارات در این بازه، 149 میلیون دلار قطعات و ماژول‌های کامپیوتری به روسیه صادر کرده و این در حالی است که رقم یادشده در مدت مشابه سال گذشته یک میلیون دلار بوده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس آژانس فضایی روسیه اعلام کرد موشک شیطان 2، یکی از مخرب‌ترین و نیرومندترین تسلیحات هسته‌ای جهان در حالت رزمی قرار گرفته است.

وب‌گاه ورزش سه

ستاره ایرانی الوحده نقش کلیدی در نخستین پیروزی فصل تیمش داشت.

وب‌گاه ورزش سه

هافبک ایرانی الوحده یکی از 11 نفر اصلی تیمش مقابل الجزیره است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دانشمندان با زحمت بزرگ‌ترین شجره نامه پروانه‌ای جهان را ساختند و کشف کردند که اولین پروانه‌ها 100 میلیون سال پیش در آمریکای مرکزی و شمالی کنونی تکامل یافته‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

همزمان با تلاش کشورهای بزرگ در حال توسعه برای شکل‌دهی به یک جایگزین برای نظم جهانی غربی از طریق گروه بریکس، عربستان سعودی، ایران، مصر، امارات متحده عربی، اتیوپی و آرژانتین در حالی برای پیوستن به این بلوک دعوت شده‌اند. در این میان کشورهایی نظیر ایران و عربستان مدت‌هاست که تمایل خود را به عضویت در این گروه نشان داده‌اند. دلیل این اشتیاق به عضویت در گروه بریکس چیست؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

ایران به طور رسمی عضو گروه «بریکس» شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: امروز عربستان سعودی از جامعه ای محافظه کار فاصله گرفته و به واسطه اصلاحات اعمالی ولیعهد در مسیر توسعه گام های جدی برداشته است، گزاره ای که موجب شده تا از این کشور تحت عنوان سنگاپور خاورمیانه یاد کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سفیر جدید ایران در ابوظبی استوارنامه خود را تقدیم رئیس دولت امارات عربی متحده کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«رضا عامری» سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در ابوظبی روز چهارشنبه 25 مرداد ماه با حضور در کاخ الوطن ابوظبی ضمن دیدار با شیخ محمد بن زاید آل نهیان رئیس دولت امارات عربی متحده استوارنامه خود را تقدیم وی کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رضا عامری، سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در ابوظبی استوارنامه خود را تقدیم شیخ محمد بن زاید آل نهیان رئیس دولت امارات عربی متحده کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پاپ فرانسیس خواستار نشست سران روسیه و اوکراین برای دستیابی به صلح شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پاپ فرانسیس خواستار برگزاری نشست پوتین و زلنسکی برای دستیابی به صلح شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ورود بیش از 3هزار ملوان و سرباز آمریکایی به ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا در غرب آسیا به تحولات بین تهران و واشنگتن شتاب بیشتری داده است. ورود این نیروها در روز یکشنبه به پایگاه آمریکا در بحرین در چارچوب طرحی است که پیش‌تر وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) آن را اعلام کرده بود.