شنبه 7 مهر 1403

محمد بن زاید

محمد بن زاید

وب‌گاه عصر ایران

وقتی گارد ریاست جمهوری خود دست به کودتا بزند چه می توان کرد؟ راه حل یاسر عرفات رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین تشکیل چند سرویس امنیتی و نظامی موازی بود تا مواظب یکدیگر باشند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر خارجه کشورمان در پیامی درگذشت برادر همتای اماراتی خود را تسلیت گفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عضو اتاق بازرگانی ایران و عراق گفت: هدیه‌ای که اردوغان به امیر قطر و ولیعهد سعودی داد روشن می‌کند تحریم‌های ایران برای کدام کشور نعمت است و برای چه کسی بحران ایجاد کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو اتاق بازرگانی ایران و عراق گفت: هدیه‌ای که اردوغان به امیر قطر و ولیعهد سعودی داد روشن می‌کند تحریم‌های ایران برای کدام کشور نعمت است و برای چه کسی بحران ایجاد کرده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه روز چهارشنبه در سفر خود به ابوظبی یک سری توافقنامه مشترک به ارزش 50.7 میلیارد دلار امضا کرد. رئیس جمهور ترکیه در پایان سفر منطقه‌ای خود پس از عربستان سعودی و قطر به امارات متحده عربی سفر کرد و با «محمد بن زاید آل نهیان» رئیس این کشور دیدار و گفتگو کرد. «هاکان فیدان» وزیر خارجه ترکیه و تعداد دیگری از وزرای...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه روز چهارشنبه در سفر خود به ابوظبی یک سری توافقنامه مشترک به ارزش 50.7 میلیارد دلار امضا کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

انور قرقاش، مشاور رئیس امارات در توئیتی نوشت: برنامه شلوغ سفرهای مقامات عالی‌رتبه به امارات نشانه آشکاری از مستحکم بودن جایگاه کشور ما به عنوان شریک استراتژیکی است که به آن اتکا می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مشاور رئیس امارات در توئیتی نوشت: برنامه شلوغ سفرهای مقامات عالی‌رتبه به امارات نشانه آشکاری از مستحکم بودن جایگاه کشور ما به عنوان شریک استراتژیکی است که به آن اتکا می‌شود. این امر نشانگر اعتماد جهانی به حکمت و دیدگاه رهبری ما و نقش محوری آن در تحقق ثبات و شکوفایی از طریق ایجاد پل‌ها و شراکت‌ها برای رویارویی با چالش‌ها و گسترش فرصت‌های همکاری مشترک است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در حالی که رهبر عربستان به دنبال تقویت جایگاه رهبری خود در خاورمیانه است، به آرامی سیاست خود در قبال امارات را تغییر می‌دهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمد بن سلمان در سال گذشته در گفتگویی خصوصی با خبرنگاران، امارات را تهدید به اعمال تحریم کرد. این تهدید در بحبوحه شکاف فزاینده بین بن سلمان و شیخ محمد بن زاید آل نهیان، رئیس‌جمهور امارات متحده عربی که ناشی از اختلافات بر سر سیاست‌های منطقه‌ای و محدودیت‌های اوپک بود، مطرح شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اختلاف نظرهای عمیق میان ریاض و ابوظبی تا حدی تشدید شده که وال استریت ژورنال به نقل از مقامی آگاه از بی تابی ولیعهد عربستان در زمینه شکاف های حاکم میان دو بازیگر گفته و تاکید کرده است که بن سلمان برای رقیب یا متحد ظاهری اش خط و نشان کشیده است؛ این ادعایی ست که البته فعلا از سوی مقامات دو کشور رد می شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سال گذشته وال استریت ژورنال برای اولین بار از اختلاف نظرهای عمیق میان ریاض و ابوظبی پرده برداشت، حالا این نشریه به نقل از منابع آگاه نوشته که ولیعهد عربستان دیگر شکاف های حاکم میان دو بازیگر را تاب نیاورده و برای رقیب یا متحد ظاهری اش خط و نشان کشیده است. ادعایی که مقام های دو کشور فعلا آن را رد کرده اند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، رئیس جمهور ترکیه روز دوشنبه در حالی عازم کشور‌های حاشیه جنوب خلیج فارس می‌شود که در تلاش است فرصتی برای اقتصاد در حال فروپاشی این کشور فراهم کند. به نوشته وبگاه شبکه خبری «العربیه» «رجب طیب اردوغان»، رئیس جمهور ترکیه روز دوشنبه در یک تور سه مرحله‌ای به کشور‌های عرب حاشیه خلیج فارس به عربستان سعودی سفر می‌کند تا به دنبال فرصت‌های تجاری و سرمایه...