یک‌شنبه 8 مهر 1403

محمد بن زاید

محمد بن زاید

خبرگزاری ایسنا

بازی دیپلماسی نفتی مهمی که عربستان سعودی را در مقابل متحد قدیمی خود امارات متحده عربی قرار داده است و نتیجه این مبارزه، نه تنها قیمت نفت در سال آینده بلکه بر آینده صنعت انرژی جهانی را شکل می دهد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، خبرگزاری رسمی امارات (وام) پنجشنبه گزارش داد که سالیوان در تماس تلفنی با بن زاید در مورد تلاش‌های ابوظبی در راستای آتش‌بس در منطقه «تیگرای» اتیوپی و تقویت راه حل سیاسی در این منطقه متشنج و جنگ زده تقدیر کرده است. دو طرف همچنین در این تماس، درباره کمک به ساکنان این منطقه و روابط دوستانه و همکاری بین امارات و آمریکا و راه‌های تقویت این روابط در راستای...

خبرگزاری ایسنا

اعلام رسمی نتایج سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران در روز شنبه 29 خردادماه 1400 و قطعی شدن انتخاب ابراهیم رییسی به عنوان رییس جمهور منتخب ایران، با واکنش های مختلفی در سطح جهان روبرو شد؛ چنان که تعدادی از سران کشورهای همسایه، منطقه و دوست جمهوری اسلامی ایران با ارسال پیام هایی این انتخاب را تبریک گقتند و ابراز امیدواری کردند که در دوران جدید روابط ایران و این کشورها بیش از گذشته...

وب‌گاه مشرق نیوز

جمعی از مقامات کشورهای خارجی در پیام‌های جداگانه‌ای پیروزی حجت‌الاسلام رئیسی در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری را تبریک گفتند.

خبرگزاری مهر

جمعی از مقامات کشورهای خارجی در پیام‌های جداگانه‌ای پیروزی حجت‌الاسلام رئیسی در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری را تبریک گفتند.

خبرگزاری ایسنا

مقامات ارشد اماراتی در پیام‌هایی انتخاب سید ابراهیم رئیسی به عنوان رئیس جمهور ایران را تبریک گفتند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از روزنامه البناء، منابع آگاه از پرونده تشکیل دولت در لبنان گزارش دادند که رهبری حزب‌الله در تلاش برای آرام کردن اوضاع خیابان‌ها بوده موفق شد اعتصاب عمومی اصناف کارگری و غیرکارگری را که روز پنجشنبه در لبنان برگزار شد تا حدود زیادی از تنش‌ها و کشمکش‌های مربوط به پرونده تشکیل دولت دور نگه‌دارد. حزب‌الله از همه طرف‌های مربوطه در خصوص پرونده...

خبرگزاری ایسنا

یک‌روزنامه صهیونیستی تاکید کرد که نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی اطلاعات حساس در رابطه با مسائل مهم از جمله پرونده ایران را به نخست وزیر جدید این رژیم نداده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو رسانه‌های اسرائیلی خبر دادند بنیامین نتانیاهو در گفتگویی تلفنی با محمد بن زاید برای دولت امارات متحده در تصدی کرسی غیر دائم شورای امنیت آرزوی موفقیت کرده و ابراز امیدواری کرد امارات هم به جرگه مدافعان اسرائیل در شورای امنیت بپیوندد. نتانیاهو در این گفتگو دستیابی امارات متحده عربی به یکی از کرسی‌های شورای امنیت را به نفع قدرت‌های اعتدال گرا در...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

پادشاه اردن امروز (پنج‌شنبه) در شهر امان، پایتخت این کشور میزبان ولیعهد ابوظبی بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، چندی پیش «یورگن هابرماس» فیلسوف برجسته آلمانی اعلام کرد که جایزه «کتاب شیخ زاید» یکی از جوایز ادبی گران قیمت جهان را به نشانه اعتراض به سرکوب مخالفان و بی توجهی به برقراری دموکراسی در امارات متحده عربی توسط نظام سیاسی این کشور نمی‌پذیرد، این فیلسوف 91 ساله آلمانی پذیرفتن این جایزه را تصمیمی اشتباه دانست و اعلام کرد که جایزه 225 هزار یورویی دولت...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

پایگاه خبری «عدن نیوز» با انتشار این خبر نوشت که «الشاهین» یکی از کاربران معروف عمانی، طی پستی در توئیتر، در این‌باره نوشت: «پروازهای میان ابوظبی - دبی با تل‌آویو، طی روزهای اخیر به صورتی بی‌سابقه و استثنایی افزایش یافته است تا «محمد بن زاید» ولی‌عهد ابوظبی بتواند از همپیمانانش در رژیم اشغالگر حمایت کند.»

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تجاوز وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه در حالی وارد پنجمین روز خود شده که تا صبح امروز (شنبه) 139 فلسطینی از جمله 39 کودک و 22 زن به شهادت رسیده‌اند و این حملات زیر چتر حمایتی کشورهایی همچون آمریکا بی‌وقفه ادامه دارد.

خبرگزاری دانا

رئیس انستیتوی اروپایی حقوق و روابط بین‌الملل اروپا در بروکسل ادعا کرد که ولی‌عهد ابوظبی پیشنهادی به نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی درباره حمله زمینی به غزه داده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - حسن هانی‌زاده می‌گوید: نگاه سعودی‌ها به تحولات منطقه‌ای و به خصوص سوریه تغییر کرده است. این چرخش ریاض به نوعی نشأت‌گرفته از فشار دولت جدید آمریکا به دربار سعودی است.