یک‌شنبه 8 مهر 1403

محمد بن زاید

محمد بن زاید

وب‌گاه اقتصاد نیوز

محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان و شیخ محمد بن زاید آل نهیان، ولیعهد امارات در این دیدار که در جده برگزار شد، روابط برادرانه میان دو کشور دوست، ابعاد همکاری مشترک در زمینه‌های مختلف و راه‌های حمایت و توسعه آن را بررسی کردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - حسن هانی‌زاده می گوید: امارات به دنبال این است که هم رابطه خود را با عربستان مخدوش نکند و هم روابط خود را با ایران و ترکیه ترمیم کند.

خبرگزاری دانا

منابع سعودی از سفر ولیعهد ابوظبی به ریاض و دیدار وی با ولیعهد سعودی او خبر دادند و به محورهای مورد رایزنی طرفین اشاره کردند.

وب‌گاه فرارو

پیش از این شب گذشته جو بایدن رئیس جمهور آمریکا با محمد بن زاید ولیعهد امارات تلفنی گفتگو کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

منابع رسانه‌ای می‌گویند، ولیعهد ابوظبی در سفرش به عربستان با ولیعهد این کشور رایزنی می‌کند.

خبرگزاری ایسنا

منابع رسانه‌ای می‌گویند، ولیعهد ابوظبی در سفر امروزش به عربستان با ولیعهد این کشور در رابطه با مذاکرات هسته‌ای ایران رایزنی می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ولیعهد ابوظبی در سفری غیرمنتظره امروز به ریاض می رود و درباره مسایل مهم منطقه از جمله موضوع مذاکرات ایران و گروه 1+ 4 با ولیعهد عربستان گفت وگو می‌کند.

وب‌گاه عصر ایران

طرفین در این دیدار تحولات و مسایل خلیج فارس و خاورمیانه به ویژه وضعیت یمن، سوریه و مذاکرات هسته‌ای ایران را بررسی می‌کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ولیعهد ابوظبی در سفری غیر منتظره امروز به ریاض می رود و درباره مسایل مهم منطقه از جمله موضوع مذاکرات ایران و گروه 1+ 4 با ولیعهد عربستان گفت وگو می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تارنمای وزارت خارجه آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد جو بایدن رئیس جمهوری این کشور درباره مسائل منطقه ای و جهانی از جمله برنامه هسته ای ایران، مسایل افغانستان و صلح در خاورمیانه تلفنی با ولیعهد ابوظبی گفتگو کرده است.

خبرگزاری ایسنا

کاخ سفید در بیانیه‌ای از گفت‌وگوی رئیس جمهور آمریکا و ولیعد امارات متحده عربی درباره موضوعات مختلفی از جمله ایران خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

«جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا شامگاه سه‌شنبه با «محمد بن زاید» ولیعهد امارات تلفنی گفت‌وگو کرد.

خبرگزاری دانا

رئیس جمهور آمریکا و ولیعهد امارات شامگاه سه‌شنبه تلفنی با یکدیگر گفت‌وگو کرده و ایران یکی از محورهای گفت‌وگو بوده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - «یورگن هابرماس» فیلسوف برجسته آلمانی اعلام کرد که جایزه «کتاب شیخ زاید» یکی از جوایز ادبی گران قیمت جهان را به نشانه اعتراض به سرکوب مخالفان و بی توجهی به برقراری دموکراسی در امارات متحده عربی توسط نظام سیاسی این کشور نمی‌پذیرد.

خبرگزاری ایسنا

در تصمیمی قابل توجه، فیلسوف آلمانی از پذیرش جایزه کتاب الشیخ زاید که توسط امارات ارائه می‌شود، منصرف شد. این بازنگری بعد از آن صورت گرفت که مجله اشپیگل آلمان از اقدام این فیلسوف مشهور در پذیرش این جایزه انتقاد کرد.