دوشنبه 9 مهر 1403

محمود کریمی

محمود کریمی

خبرگزاری دانا

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: تاکید می کنم که اگر کسی بهتر از من بتواند این تیم را هدایت کند، از مسئولان می خواهم او را انتخاب کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

تازه‌ترین پروژه مرکز موسیقی انقلاب اسلامی (مأوا) مجموعه «غروب آدینه» است که از هفته گذشته منتشر شد و بناست هرهفته در غروب جمعه‌ها هم‌نوا با دلتنگی‌های منتظران ظهور امام زمان (عج) باشد.

خبرگزاری ایسنا

نوع جدید ویروس جهش یافته کرونا که دلتا نام گرفته و کانون شیوع آن کشور هند است در رفتار جدید خود، کودکان و نوزادان را بسیار بیشتر از همنوعان چینی و انگلیسی خود هدف قرار داده و در واقع قدرت بالای سرایت او مرزهای ابتلا را جابجا کرده است.

خبرگزاری ایسنا

جدیدترین خبر ها از تولید فیلم های سینمایی در روز شنبه 12 تیر ماه منتشر شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

جمعی از هنرمندان سینما و تئاتر اهل خراسان در فیلم سینمایی «اینان» به کارگردانی رهبر قنبری و تهیه‌کنندگی علی برادری به ایفای نقش پرداختند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، بدون شک سریال‌ها و مجموعه‌های جدید تلویزیونی از پرمخاطب‌ترین برنامه‌های تلویزیون محسوب می‌شوند. سریال‌های جدید بسیاری مواقع حکم برگ برنده یک شبکه را در جذب مخاطب ایفا کرده‌اند. طی چند سال اخیر مخاطبان رسانه ملی عادت کرده‌اند که بهترین سریال‌های تلویزیون را در فصل تابستان تماشا کنند، اما در یکی دو سال اخیر که کشور درگیر مشکلات شیوع ویروس کرونا شده...

وب‌گاه خبر آنلاین

عکسی از شاپور رحیمی، خواننده و نوازنده پیشکسوت که در بیمارستان بستری است، در حالی‌که جبین پسرش را می‌بوسد، منتشر شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: شاپور رحیمی، خواننده و نوازنده عود و مدیر سابق مرکز حفظ و اشاعه موسیقی، به دلیل برخی اختلالات ریوی غیرکرونایی، در بیمارستان بستری شد.

خبرگزاری ایسنا

شاپور رحیمی خواننده و نوازنده عود و مدیر سابق مرکز حفظ و اشاعه موسیقی به دلیل برخی اختلالات ریوی غیرکرونایی در بیمارستان بستری شد.

وب‌گاه الف

سرانجام پس از سه روز از برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر، فرماندار شیراز در جمع اصحاب رسانه حاضر شد و آمار نهایی انتخابات شورای شهر شیراز را ارائه داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

خراسان نوشت: ماجرای مجموعه کمدی «حالا برعکس» با بازی حامد همایون چیست و در قسمت اول آن چه گذشت؟

وب‌گاه خبر آنلاین

«دورهمی» و «خندوانه»، به روال سابق، در تابستان، روی آنتن شبکه نسیم خواهند رفت. برنامه مهران مدیری، از جمعه تا دوشنبه و برنامه رامبد جوان از سه‌شنبه تا پنج‌شنبه هر هفته، ساعت 23، پخش خواهند شد.

خبرگزاری ایسنا

شبکه نسیم با آغاز تابستان پخش مسابقه «دورهمی»، سریال طنز «حالا برعکس»، «ورزشیا»، «کارستون» و ادامه پخش «خندوانه»، «دست انداز» و «هوش برتر» را روی آنتن می برد.

خبرگزاری دانا

مسابقه بزرگ «دورهمی»، سریال طنز «حالا برعکس»، «ورزشیا»، «کارستون» و ادامه پخش «خندوانه»، «دست انداز» و «هوش برتر» با تغییراتی از شبکه نسیم پخش خواهد شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شبکه نسیم، فصل اول مسابقه بزرگ «دورهمی» با اجرا و کارگردانی مهران مدیری در این دوره به پخش خود ادامه می‌دهد. این برنامه با رویکرد آموزشی و برپایه آگاهی بخشی طراحی و تولید شده است و با سوالات فرهنگی، هنری، ادبیات و تاریخ و... بستری مناسب برای سرگرمی و نشاط آفرینی را ایجاد می‌کند. 128 نفر شرکت کننده در فصل نخست این برنامه از میان...