دوشنبه 9 مهر 1403

محمود کریمی

محمود کریمی

وب‌گاه الف

مدیرعامل سایت «تکیه» از احیا گرفتن بیش از یک و نیم میلیون نفر با استفاده از این پلتفرم خبر داده و گفت: امسال بیش از 200 هیئت کشور از بستر تکیه پخش زنده انجام دادند.

خبرگزاری ایرنا

قزوین - ایرنا - کارشناس مسوول بهداشت محیط مرکز بهداشت تاکستان گفت: 6 قلیان سرای زیرزمینی ناقض شیوه نامه‌های بهداشتی علیه کرونا در این شهرستان شناسایی و پلمب شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل پلتفرم تکیه وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی گفت: بر اساس بررسی‌های صورت‌گرفته در شب‌های قدر بیش از یک و نیم میلیون نفر توانستند از بستر سامانه تکیه در جلسات مناجات‌خوانی هیأت‌ها شرکت کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دیدارهای سپاهان و پرسپولیس حکم یک دربی را دارد چرا که حساسیت‌ها و هیجان‌های یک شهرآورد واقعی در دل آن نهفته است.

خبرگزاری ایرنا

ساوه - ایرنا - سخنگوی دانشکده علوم پزشکی گفت: در شبانه روز گذشته 19 نفر از اهالی ساوه و زرندیه به دلیل تایید ابتلای آنها به کرونا در شبانه روز اخیر بستری شدند و یک نفر هم جان خود را از دست داد.

خبرگزاری تسنیم

مهدی زنگنه، شاعر آیینی گفت: سال 1383، محمود کریمی برخی از آثار مرا خواند. خواندن ایشان خیلی بر شنیده شدن کارهایم تأثیر داشت، چون جلسات ایشان در چیذر صاحب رسانه قوی بود.

خبرگزاری ایرنا

ساوه - ایرنا - سخنگوی دانشکده علوم پزشکی ساوه گفت: نتیجه آزمایش های پی سی آر به عمل آمده از کارگران هندوستانی شاغل در صنایع این شهرستان منفی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

برنا نوشت: هفته جاری شواهد حوادث تلخ و شیرینی در حوزه سیاسی، اقتصادی و بین‌الملل بودیم که مرور برخی اتفاقات مهم خالی از لطف نیست.

وب‌گاه خبر آنلاین

شرق در گزارشی به حملات اخیر مداحان علیه محمدجواد ظریف وزیر خاجه اشاره کرده است.

وب‌گاه فرارو

برخی از مداحان برای دنبال‌کردن اهداف و مقاصد سیاسی و اقتصادی خود مقدسات دین را ابزاری برای مبارزه با کسی که در اردوگاه حزبی آن‌ها نیست، قرار می‌دهند.

خبرگزاری ایرنا

ساوه - ایرنا - سخنگوی دانشکده علوم پزشکی شهرستان گفت: در شبانه روز گذشته 167 نفر در ساوه و زرندیه به کرونا مبتلا شدند تا با احتساب این افراد، مجموع مبتلایان از آغاز شیوع ویروس مذکور تاکنون به 18 هزار و 670 نفر افزایش یابد.

وب‌گاه خبر آنلاین

عصر ایران در یادداشتی نوشت: منبر امام حسین جای بازی حزبی و سیاسی نیست. بهتر است در آستانه انتخابات ریاست جمهوری اگر مداحان محترم می‌خواهند فعالیت جناحی کنند، برای مدتی میکروفون را زمین بگذارند و نخوانند.

وب‌گاه فرارو

فاضل میبدی در رابطه با شعرخوانی محمود کریمی در شب قدر و توهین به وزیر امورخارجه گفت: سرودن اشعار هجویات و جمع کردن مردم، توهین به مقدسات است. افرادی که چنین شعر خوانی‌هایی می‌کنند و یا اشعار این چنین را می‌سرایند هدایت شده هستند و ممکن است یکی از اهدافشان علاوه بر حمله به یک مسئول آبرو بردن از دین باشد.

وب‌گاه عصر ایران

اجازه بدهید حداقل هیات‌ها برای مردم بمانند. اجازه بدهید مردم وقتی به حرم امام رضا می‌آیند در جست‌وجوی معنویت باشند نه چیز دیگری.