دوشنبه 9 مهر 1403

محمود کریمی

محمود کریمی

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی ساوه گفت: ایران از امروز تا 25 یا 30 سال آینده فرصت دارد که از پنجره جمعیتی برای رونق تولید و توسعه کشور استفاده کند چراکه ظرف 25 تا 30 سال آینده، پنجره جمعیتی کشور بسته می شود.

خبرگزاری ایسنا

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی ساوه گفت: ایران از امروز تا 25 یا 30 سال آینده فرصت دارد که از پنجره جمعیتی برای رونق تولید و توسعه کشور استفاده کند چراکه ظرف 25 تا 30 سال آینده، پنجره جمعیتی کشور بسته می شود.

خبرگزاری دانا

در فاز سه مطالعات بالینی واکسن ایرانی برکت، امروز حاج محمود کریمی، حاج عبدالرضا هلالی و کربلایی محمدحسین پویانفر داوطلب تزریق واکسن شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

محمود کریمی، رضا هلالی و محمدحسین پویانفر در فاز سوم مطالعاتی واکسن ایرانی برکت را تزریق کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، اسامی قبول شدگان دومین دوره آزمون غیر حضوری حفظ 20 جز قرآن کریم ویژه حافظان عضو مؤسسه مهد قرآن از سراسر کشور که در روزهای 28 و 29 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار شد، اعلام شد. محمود کریمی معاون آموزش مؤسسه مهد قرآن گفت: از تعداد 100 قرآن آموز شرکت کننده از شعب و کانون‌های مهد قرآن به ترتیب استان‌های یزد، تهران، قزوین، اصفهان، خراسان رضوی، خوزستان، مرکزی،...

خبرگزاری ایسنا

سخنگوی دانشکده علوم پزشکی ساوه گفت: یکی از کارکنان حوزه درمانی بیمارستان شهید مدرس ساوه نام خویش را به عنوان اولین شهید مدافع سلامت این شهرستان جاودانه کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مهدی زنگنه شاعر و نوحه‌سرا کشور در یادداشتی تحلیلی نگاهی به نوحه مشهور «حسین سرباز ره دین بود» انداخت. او آورده است: متن نوحه این است: حسین سرباز ره دین بود حسین قربانی آیین بود عاقبت حق‌طلبی این بود از سر نی گفت / سبط پیمبر الله اکبر / الله اکبر شعر این اثر سروده مرحوم علی‌اکبر خوشدل تهرانی است و در میانه دهه چهل و پنجاه بار‌ها و بار‌ها توسط...

خبرگزاری ایرنا

ساوه - ایرنا - ساعتی پیش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی ساوه از مثبت شدن ابتلا به کرونای چهار کارگر تبعه کشور هندوستان که در یکی از کارخانه های شهر صنعتی کاوه شاغل هستند، خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

ساوه - ایرنا - روند تزریق واکسن کرونا به گروه بالای 80 سال در شهرستان های ساوه و زرندیه انجام شد و از روز گذشته این عملیات برای افراد 75 ساله و بیشتر آغاز شد؛ نکته مهم این است که از هشت هزار دز واکسن تزریق شده در ساوه تاکنون هیچ گونه عوارضی گزارش یا مشاهده نشده است.

خبرگزاری مهر

در این فیلم روضه خوانی حاج محمود کریمی در بهشت رضا مشهد مقدس برای خانواده شهدای مدافع حرم افغانستانی را مشاهده می کنید.

خبرگزاری تسنیم

فضایی صمیمی و دل انگیزی بود و روضه‌خوانی محمود کریمی چشم‌ها را بارانی کرده بود. محمود کریمی با مادران شهدا گفت و گو می‌کرد و از آنها طلب دعا می‌کرد.

خبرگزاری ایسنا

آرمناک پطروسیان دروازبان سابق سپاهان و ذوب‌آهن از شرایط و زیر و بم زندگی‌اش گفت.

خبرگزاری ایرنا

ساوه - ایرنا - سخنگوی دانشکده علوم پزشکی گفت: 81 نفر از ساکنان ساوه و زرندیه در مدت 24 ساعت گذشته به کرونا مبتلا شدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در دیداری حساس از هفته بیست و دوم رقابت‌های فوتبال باشگاه‌های کشور تیم‌های سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران امشب در ورزشگاه نقش‌جهان به مصاف هم می‌روند که حواشی قبل از آغاز دیدار به شرح زیر است: * از چند ساعت قبل از آغاز این دیدار هواداران سپاهان با تجمع مقابل هتل اقامت این تیم به تشویق بازیکنان و سرمربی محبوب تیم خود پرداخته و حمایت همه جانبه‌ای را...

خبرگزاری دانا

آخرین باری که سپاهان برابر پرسپولیس در لیگ برتر و در جریان بازی شکست خورده است به 3 سال و 3 ماه پیش بازمی‌گردد جایی که در نیم فصل دوم لیگ هجدهم سپاهان با نتیجه 2 بر صفر در ورزشگاه آزادی شکست خورد.