دوشنبه 9 مهر 1403

محمود کریمی

محمود کریمی

وب‌گاه خبر آنلاین

برنا نوشت: عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم گفت: حمله به ظریف با اشعار مذهبی و در لیالی قدر گناه کبیره است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به مناسبت فرارسیدن شب‌های قدر و بیست و یکم رمضان، سالروز شهادت مظلومانه امیرالمونین حضرت علی (ع)، ویدیوکلیپ گزیده مقتل خوانی آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای با عنوان «ستون هفت آسمان» از سری تولیدات مناسبتی «رواق» به همت این فرهنگسرا تولید و منتشر شد. در این ویدیوی سه دقیقه ای، روایت کوتاه رهبر معظم انقلاب از لحظات شهادت مولی متقیان حضرت علی (ع) به همراه...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فایل تصویری نماهنگ «شب رحمت» با نوای محمود کریمی را مشاهده کنید.

خبرگزاری ایرنا

ساوه - ایرنا - سخنگوی دانشکده علوم پزشکی گفت: از آغاز شیوع کرونا در اوایل اسفند سال 98 تاکنون 18 هزار و 556 نفر در شهرستان های ساوه و زرندیه به این ویروس مبتلا شده اند.

خبرگزاری مهر

نماهنگ زیبای حیدر حیدر با نوای محمود کریمی را مشاهده می‌کنید.

خبرگزاری مهر

محمود کریمی به حواشی رخ داده پس از انتشار فایل صوتی ظریف واکنش نشان داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، قطعه تصویری «عبرت» در پاسخ به اظهارات محمدجواد ظریف وزیر امورخارجه با شعری از محمود کریمی و با نوای این مداح اهل بیت منتشر شد. این قطعه در برنامه مناجات‌خوانی حرم مطهر امام رضا (ع) در شب بیستم ماه رمضان اجرا شده است. شعر این اثر که از سروده‌های خود محمود کریمی است براساس حکمت 289 نهج‌البلاغه، «ما اکثر العبر و اقل الاعتبار؛ چه بسیار است، اسباب عبرت...

وب‌گاه فرارو

حاج محمود کریمی مداح مشهور در یکی از برنامه های خود به حواشی رخ داده پس از انتشار فایل صوتی ظریف واکنش نشان داد. او در شعری کنایه آمیز به تندی از ظریف و دولت روحانی انتقاد کرد.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری ایرنا

ساوه - ایرنا - سخنگوی دانشکده علوم پزشکی از واکسیناسیون 40 درصد جمعیت سالمندان بالای 80 سال در شهرستان‌های ساوه و زرندیه با هدف ایمن سازی آنها در مقابل ویروس کرونا، خبر داد.

خبرگزاری مهر

نماهنگ صلح و صبر، با نوای حاج محمود کریمی را مشاهده می کنید.

خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - تامین حقابه‌، اجرای قانون و دایمی بودن آب رودخانه زاینده‌رود مهمترین مطالبه و خواسته‌های کشاورزان استان اصفهان است که از مسوولان امر خواستند تا با تامین این نیاز ضروری بر دغدغه سالهای آنان بکاهند.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان «ساینا سلامت پارس» کرمانشاه گفت: با توجه به دانشی که در حوزه شیمی داریم فرمولاسیون برخی محصولات را تغییر داده و با همین تغییر فرمولاسیون اکنون حدود هشت محصول بهداشتی و کمک درمانی مراقبت از پوست را به صورت دانش بنیان تولید می‌کنیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حسین محمدی «مدیرعامل سایت تکیه» در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه «سایت تکیه» به نشانی www.tekye.net دارای بزرگ‌ترین آرشیو صوتی و تصویری مداحی کشور است اظهار داشت: همه جلسات مذهبی و شاخص کشور از طریق سایت تکیه برای مخاطبین قابل مشاهده است. این در حالی است که در این سایت، استفاده از پخش زنده مراسم سخنرانی، مداحی،...