سه‌شنبه 10 مهر 1403

محمود کریمی

محمود کریمی

خبرگزاری مهر

محمود کریمی در تشریح جزئیات پویش حسینیه سیار در دهه اول محرم گفت: این‌روزها که عده‌ای از مردم امکان حضور در جلسات عزارداری را ندارند وظیفه ما مداحان است که به خیابان برویم و روضه‌خوانی کنیم.

خبرگزاری تسنیم

فیلم مداحی محمود کریمی با عنوان «شب اول محرم، سینه زنت آرزوشه» را در آستانه ماه محرم تماشا می‌کنید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شبکه دو سیما همزمان با آغاز ماه محرم و عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین علیه السلام برنامه های مختلفی را برای بینندگان این شبکه در گروه‌های سنی مختلف تدارک دیده است.

خبرگزاری ایسنا

شبکه دو سیما همزمان با آغاز ماه محرم و عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین علیه السلام برنامه های مختلفی را برای بینندگان این شبکه در گروه‌های سنی مختلف تدارک دیده است.

خبرگزاری دانشجو

گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو: عباس اسماعیل گل؛ ماه‌های محرم و صفر امسال تحت تاثیر شیوع کرونا قرار دارد و قاعدتا فضای عزاداری‌ها هم تحت تاثیر این فضا قرار می‌گیرد. از سویی جامعه مداحان و وعاظ کشور از ابتدای سال و با توجه به شیوع ویروس کرونا، منتظر اعلام شرایط برپایی مراسم‌های عزاداری در ماه محرم بودند که سخنرانی مقام معظم رهبری درباره عزاداری در ماه محرم، تکلیف را برای همه یکسره...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جزئیات پخش برنامه‌های تلویزیونی مذهبی (سخنرانی و مداحی) در دهه اول محرم منتشر شد.

خبرگزاری ایسنا

شورای معارف سیما در اطلاعیه ای جزئیات برنامه های مختلف حسینیه تلویزیونی ایران را که از تمامی شبکه های تلویزیون در دهه اول محرم پخش می شود، اعلام کرد

خبرگزاری میزان

شورای معارف سیما در اطلاعیه‌ای جزئیات برنامه‌های مختلف حسینیه تلویزیونی ایران را که از تمامی شبکه‌های تلویزیون در دهه اول محرم پخش می‌شود، اعلام کرد.

خبرگزاری ایسنا

معاون آموزش مؤسسه کشوری مهد قرآن از اعلام اسامی قبول شدگان مرحله مقدماتی دوزادهمین دوره آزمون سراسری حفظ کل قرآن همراه با ترجمه و تدبر " ترنم وحی" 1399 به مدیران دفاتر استانها و شعب کانون های شهرستان های سراسر کشور خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - لبیک هیات‌های عزاداری حسینی به توصیه‌های رهبری مبنی بر اولویت رعایت شیوه نامه‌های ستاد ملی مقابله با کرونا در مراسم سوگواری محرم این هیات ها را به تکاپو برای رقم زدن محرمی متفاوت تر و هدایت نذریات به سمت و سوی دستگیری بیشتر از نیازمندان بر اثر شرایط شیوع این ویروس مصمم کرده است.

خبرگزاری مهر

تیم های فوتبال استقلال و سپاهان در نیمه نهایی جام حذفی با شرایطی برگزار خواهد شد که در تاریخ دیدارهای دو تیم بی سابقه است. با این حال آمار حکایت از شانس بالای زردپوشان برای پیروزی دارد.

خبرگزاری مهر

محمود کریمی ضمن اعلام این‌خبر که محرم امسال هیات رایت‌العباس در حسینیه امام‌زاده علی‌اکبر محله چیذر برنامه ندارد، پیشنهاد پویش پرچم و احیای روضه‌های قدیمی را متناسب با شرایط کرونا مطرح کرد.