سه‌شنبه 10 مهر 1403

محمود کریمی

محمود کریمی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو، همزمان با سالروز ولادت امام زمان (ع) و نیمه شعبان گلچینی از بهترین مولودی خوانی های مداحان مطرح کشور از سوی گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو منتشر شده است که در ادامه از نظرتان میگذرد: "از همون روزی که مجنون و واله شدم (سرود)" مهدی میردامادی ای جمعه نیامده روزگارها (مدح) جواد مقدم محمود کریمی / ندیده دل به تو دادم (سرود) تا کی به تمنای وصال تو...

وب‌گاه تابناک

همزمان با فرارسیدن نیمه شعبان سالروز میلاد منجی عالم بشریت امام زمان (عج)، باتوجه به شیوع ویروس کرونا مراسم جشن در قالب حسینیه‌های مجازی از سوی هیأت های مذهبی برگزار می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فایل صوتی گلچین مولودی ولادت امام زمان (عج) با نوای مداحان اهل بیت (ع) در اینجا قابل دریافت است.

خبرگزاری تسنیم

ویژه‌برنامه مداحان اهل بیت (ع) در شب نیمه شعبان برای مخاطبان از طریق فضای مجازی پخش می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

حاجی غلامی با اشاره به اینکه پخش "پدر پسری" هم بازگشت به کارهای خانوادگی اپیزودیک است، گفت: در شرایطی که جامعه درگیر کرونا است شاید به جا باشد که از اخلاق و خانواده حرف بزنیم اما با زبان شیرین و گیرای طنز؛ خوشحالم این اتفاق قرار است رمضان بیفتد.

خبرگزاری تسنیم

ویژه برنامه «بازگشت» با موضوع جهان در عصر پساکرونا، امشب به صورت زنده از شبکه افق پخش می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

شبکه‌های تلویزیون برای روز بیستم فروردین‌ماه 1399، فیلم‌هایی همچون "تحفه هندی" نوستالژی قدیمی اکبر عبدی، "پاک‌باخته"، "آهوی پیشونی سفید"2 و "مهاجر" ابراهیم حاتمی را درنظر گرفته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - همزمان با سالروز ولادت حضرت اباصالح المهدی (عج) ویژه برنامه‌های زنده «همدلی» و «حریم امن» به روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما می‌رود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شبکه‌های سیما در شب میلاد مهدی موعود (عج) علاوه بر پخش همزمان دعای فرج، برنامه‌های متعددی را برای مخاطبان دارند.

خبرگزاری میزان

شبکه‌های سیما در شب میلاد مهدی موعود (عج) با پخش همزمان دعای فرج (الهی عظم البلاء) و انعکاس سر دادن ندای یا مهدی ادرکنی، مراسم احیای نیمه شعبان را تقدیم عاشقان و منتظران می‌کنند.

خبرگزاری تسنیم

تلویزیون در شعبانیه امسال پخش برنامه احیاء با مداحی شخصیت‌هایی همچون "محمود کریمی"، "میثم مطیعی" را در مکان‌های مختلف در نظرگرفته و از "همدلی" شبکه افق، به "عطر انتظار"، "روایت هیأت" می‌رسد.

خبرگزاری مهر

هیئت رای العباس چند وقتی است با ابتکارات جالب توجهی؛ روند جدیدی در فعالیت‌های مذهبی و هیئتی شروع کرده است حالا قصد دارد برنامه جدیدی را برای ایام کرونایی اجرا کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فایل صوتی گلچین مولودی ولادت حضرت علی اکبر (ع) در اینجا قابل دریافت است.

وب‌گاه مشرق نیوز

محمود کریمی مداح اهل بیت (ع) برای مطالعه در ایام خانه‌نشینی مردم با توجه به شیوع ویروس کرونا، کتاب معرفی کرد.