یک‌شنبه 8 مهر 1403

محمود کریمی

محمود کریمی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

امید ملک؛ مدیرکل دفتر هدایت نیروی کار و کاریابی‌های وزارت کار با ابراز این‌که "اکنون دغدغه‌های کارفرمایان از کمبود منابع و سرمایه در گردش به تأمین نیروی کار رسیده است"، گفت: اطلاعات کارفرمایان و کارجویان در سامانه می‌تواند به حل مشکلات کیفی و کمی اشتغال کشور کمک کند.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل کاریابی‌های وزارت کار با بیان "هزینه کارفرمایان در استفاده از سامانه جست‌وجوی کار به صفر می‌رسد" افزود: در دو ماه گذشته 76هزار نفر به سامانه جویای کار مراجعه کردند، 28هزار کارجو درخواست کار کردند و فرصت شغلی برای حدود 14هزار نفر ایجاد شده است.

خبرگزاری مهر

سوگواره عاشورایی «رستخیز عام» ادای دینی هنرمندانه به ساحت سید و سالار شهیدان کربلاست، که در آخرین هفته از ماه محرم، از 20 تا 27 مرداد ماه 1402 در حوزه هنری انقلاب اسلامی درحال برگزاری است.‌

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نخستین شب از رویداد عاشورایی «رستخیز عام» 20 مرداد با حضور علاقه‌مندان به هنر آئینی و ارادتمندان به اهل بیت برگزار شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

گلچین فایل صوتی مداحی دهه اول محرم در شب دهم با نوای مداحان اهل بیت (ع) اینجا قابل دریافت است.

وب‌گاه ورزش سه

هادی عقیلی می‌گوید به دنبال فرصتی برای بازگشت به فوتبال ایران بوده و به همین دلیل به پیشنهاد باشگاه گل‌گهر پاسخ مثبت داده است.

خبرگزاری تسنیم

بعد از ششمین جلسه شورای عالی اشتغال, نشستی مشترک بین وزیرکار و وزیراقتصاد برای بررسی جزئیات مصوبات شورای عالی اشتغال برگزار شد, مهمترین مصوبه این جلسه تسریع در پرداخت منابع اشتغالی بوده است.

خبرگزاری تسنیم

معاون اشتغال وزارت کار در تشریح جلسات تخصصی شورای عالی اشتغال گفت: بعد از برگزاری هشتاد و ششمین جلسه شورای عالی اشتغال، مصوبات در دوجلسه مجدداً مورد بررسی قرار گرفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

گلچین فایل صوتی مداحی دهه اول محرم در شب نهم با نوای مداحان اهل بیت (ع) اینجا قابل دریافت است.

وب‌گاه فرارو

به طور کلی رشته‌های مهندسی کامپیوتر، برق و حسابداری در مقطع کارشناسی؛ رشته‌های مهندسی مکانیک، حسابداری و مهندسی برق در مقطع کارشناسی ارشد و رشته‌های مهندسی عمران، مهندسی کامپیوتر و مواد در مقطع دکتری بالاترین میزان اشتغال را دارند و می‌توان گفت رشته‌های پرطرفدار با بازارکار مشخص هستند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

گلچین فایل صوتی مداحی دهه اول محرم در شب هشتم با نوای مداحان اهل بیت (ع) اینجا قابل دریافت است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

گلچین فایل صوتی مداحی دهه اول محرم در شب هفتم با نوای مداحان اهل بیت (ع) اینجا قابل دریافت است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر کل دفتر سیاستگذاری و توسعه اشتغال وزارت کار گفت: هنوز از رقم 300 هزار میلیارد تومانی تسهیلات اشتغالی امسال رقمی تخصیص داشته نشده است.