یک‌شنبه 8 مهر 1403

محمود کریمی

محمود کریمی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، پرداخت وام اشتغال روستایی و طرح اشتغال روستایی و عشایری با هدف جلوگیری از مهاجرت به کلانشهرها، کاهش حاشیه‌نشینی و ماندگاری ساکنان روستا‌های کشور در بهمن 96 کلید خورد. با تصویب مجلس مجوز برداشت 1.5 میلیارد دلار از منابع صندوق توسعه ملی برای ایجاد اشتغال و حفظ مشاغل روستایی صادر شد. بر اساس این طرح مقرر شد معادل ریالی 1.5 میلیارد دلار از محل صندوق...

وب‌گاه عصر ایران

سال گذشته سقف وام های روستایی 300 میلیون تومان بود که امسال به 500 میلیون تومان افزایش یافته و هر یک از وام‌گیرندگان به ازای هر اشتغال جدیدی که ایجاد می‌کنند، می‌توانند تا سقف 500 میلیون وام بگیرند. اگر در یک کارگاه 20 نفر جدید مشغول به‌کار شوند می‌توانند به همان تعداد وام 500 میلیون تومانی دریافت کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سال گذشته سقف وام‌های روستایی 300 میلیون تومان بود که امسال به 500 میلیون تومان افزایش یافته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سقف وام اشتغال روستاییان 200 میلیون تومان افزایش یافت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

همزمان با ایام اربعین حسینی و حضور زائران ایرانی در مسیر عراق، مداحان و سخنرانان مشهور در موکب‌های مختلف مجالس عزاداری برگزار می‌کنند.

خبرگزاری تسنیم

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور گفت: سال گذشته سقف وام‌های روستایی 300 میلیون تومان بود که امسال به 500 میلیون تومان افزایش یافته است.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: سفیران کودک و نوجوان در شش مرز مسیر پیاده‌روی اربعین حضور دارند که امسال برای نخستین بار در مرز میرجاوه به اجرای برنامه خواهیم پرداخت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

هیئت‌های عزاداری در موکب‌های فعال در مسیر پیاده‌روی به سوی کربلای معلی پذیرای زائران حسینی خواهد بود.

خبرگزاری تسنیم

موکب‌های مسیر راه‌پیمایی اربعین، ضمن برگزاری مراسم عزاداری با حضور مداحان و سخنرانان میزبان زائران امام حسین (ع) هستند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نمایشگاه عکس «روضه شهیدان» که روایتی از آیین عزاداری محرم هیئت رایت العباس در محله چیذر تهران با آثاری از علی اصغر داود آبادی فراهانی است با حضور حاج محمود کریمی در «گالری خانه عکاسان ایران» افتتاح شد. کریمی افزود: حس و حال ما و مردم نسبت به امام حسین (ع) و اهل بیت و یارانش وصف نشدنی است. چنین حالی موجب دنباله‌روی از امام می‌شود و در پی آن در زندگی...

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: کمیته مراسم ستاد فرهنگی اربعین، امسال از 10 تا 20 صفر مصادف با 5 تا 15 شهریور در 41 موکب در شهرهای نجف و کربلا و همچنین مسیرنجف تا کربلا، در سه نوبت صبح، ظهر و شب بلافاصله بعد از اقامه نماز جماعت، مراسم سخنرانی و عزاداری برگزار خواهد کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مداح هیئت رایت العباس گفت: ثبت تصاویر و قاب‌های حضور مردمی در هیئت، کار پر اهمیت و بزرگی است چرا که از هر زاویه، گوشه‌ای از عظمت امام (ع) دیده می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

حاج محمود کریمی در آستانه اربعین حسینی مداحی جدیدی را با استفاده از شعر مشهور مولوی خوانده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

محمود کریمی مداح کشورمان در آستانه اربعین حسینی شعر مشهور مولوی را در قالب شور خواند.