یک‌شنبه 8 مهر 1403

محمود کریمی

محمود کریمی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

گلچین فایل صوتی مداحی شب سوم محرم 1402 با نوای مداحان اهل بیت (ع) اینجا قابل دریافت است.

خبرگزاری تسنیم

معاون اشتغال وزارت کارگفت: از مجموع منابع نقدی و اوراق برای اشتغال مقرر شد حدود 20هزار میلیارد تومان از سوی دستگاه های مختلف طی 3ماه آینده اختصاص پیدا کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

شرق نوشت: عزاداری‌های ماه محرم 1402 حواشی مختلفی داشت که مهم‌ترین آنها را در گزارش پیش‌رو می‌خوانید.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان بهزیستی گفت: ان شاء الله تا پایان سال بتوانیم یک آزمون اختصاصی برای جذب افراد دارای معلولیت در همه دستگاه‌های کشور داشته باشیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون اشتغال وزیر کار هدفگذاری ایجاد اشتغال در سال 1402 را بیش از یک میلیون و 88 هزار فرصت شغلی عنوان کرد و از ثبت‌نام بیش از 54 هزار کارجو و 4000 کارفرما در سامانه جست وجوی شغل خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: نرخ بیکاری در بهار امسال با یک درصد کاهش نسبت به بهار پارسال به عدد 8 و دو دهم درصد رسیده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

گلچین فایل صوتی مداحی شب اول محرم 1402 با نوای مداحان اهل بیت (ع) اینجا قابل دریافت است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو - سید رضا میرجعفری، دهه اول شور حسینی (ع) در ایران با شکوه هر چه تمام تر به پایان خود رسید ما در محرم خاطره سازی نمی کنیم این تمام زندگی مردمانی است که هزاران سال است به عشق حسین (ع) سیاه پوش می شوند و همه امید زندگیشان به رسیدن به دهه محرم است گزاف نیست اگر بگوییم همین محرم و دهه اول امید به زندگی را در مردم ایران بالا می برد. چه نقشه ها دشمن...

وب‌گاه خبر آنلاین

به گزارش خبرآنلاین از سایت دفتر مقام معظم رهبری، در شام غریبان، شب حزن و ماتم آل الله، جمعی از مردم دلباخته حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام و اهل‌بیت آن حضرت در حسینیه امام خمینی (ره) گرد هم آمدند و در حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی به عزاداری پرداختند.

خبرگزاری تسنیم

محمود کریمی در شام غریبان امام حسین (ع) در حسینیه امام خمینی (ره) و در حضور رهبر معظم انقلاب به مداحی و روضه‌خوانی پرداخت.