یک‌شنبه 8 مهر 1403

محمود کریمی

محمود کریمی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - «محمود کریمی» مداح اهل بیت (ع) از قرآن کریم به عنوان حیثیت و هویت و آبروی مسلمانان یاد کرد و در نوحه‌ای گفت: این هتک حرمت، اعلان جنگ با مسلمین است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در پنجمین شب ماه محرم 1402، ذکر مصیبت و مداحی‌های حاج محمود کریمی در این مطلب قابل دریافت است.

خبرگزاری تسنیم

ششمین روز از ماه محرم منسوب به حضرت قاسم بن الحسن است؛ در سوگ شهادت او روضه‌ای با نوای حاج مهدی رسولی منتشر می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر مشاور در امور خارجی قطر با تبریک انتصاب احمدیان در سمت دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران، پیام کتبی نخست وزیر قطر را تقدیم دبیر شورای عالی امنیت ملی کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فرماندار مشهد گفت: امروز بعضی افراد فرصت‌طلب و دشمنان واقعی دین برنامه دارند که چگونه در مجالس مذهبی بدون حجاب وارد شوند و حرمت‌شکنی کنند. بعضی افراد نیز به صورت ناآگاهانه و حتی برخی از سخنرانان و مداحان نیز به این موضوع دامن می‌زنند.

خبرگزاری تسنیم

عبدالله بن الحسن علیه‌السلام در شمار آخرین شهیدانی بود که پیش از شهادت امام حسین علیه‌السلام در ظهر عاشورا به شهادت رسید.

وب‌گاه خبر آنلاین

محمود کریمی مداح اهل بین در سخنرانی خود خاطره‌ای از شهید حاج قاسم سلیمانی درباره حضور خانم‌های بد حجاب در هیئت مطرح کرد. در قسمتی از این روایت، شهید سلیمانی می‌گوید: «مگر دختران بدحجاب خانه شما می‌آیند که می‌خواهید به آنها اعتراض کنید؟» منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

وب‌گاه مشرق نیوز

حاج محمود کریمی و هیأت رایهالعباس (ع) محرم امسال برخلاف هرسال که در چیذر مجلس داشتند فضایی به وسعت 90 هزار مترمربع در پادگان 06 ارتش ایجاد کرده‌اند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در سومین شب ماه محرم 1402، ذکر مصیبت و مداحی‌های حاج محمود کریمی در این مطلب قابل دریافت است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رسانه‌های ضدانقلاب و سلبریتی‌های ضددین، پیش از آغاز ماه محرم با راه‌انداختن کمپین‌هایی تلاش کردند تا مانع رونق محرم امسال شوند اما مردم ایران اسلامی حضور پرشوری در مجالس عزاداری دارند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: خواننده پیشکسوت ایرانی گفت: منهای تعداد انگشت شمار، باقی اصلا خوانندگی بلد نیستند چون اصول کار را نمی‌دانند؛ خوانندگان جدید تصور می‌کنند خواندن به همین سادگی است و همین می‌شود که اثرشان حتی در ذهن نمی‌ماند چون نه ملودی، ملودی است و نه شعر، شعر.