یک‌شنبه 8 مهر 1403

محمود کریمی

محمود کریمی

وب‌گاه تابناک

تصویری از حضور همزمان جواد نکونام و علی خطیر در دفتر رییس فدراسیون کشتی؛ سرمربی و مدیرعامل استقلال با وساطت علیرضا دبیر و در حضور حسن یزدانی و محمود کریمی مداح معروف، فعلا کدورت‌ها را کنار گذاشتند و آشتی کردند.

وب‌گاه ورزش سه

جواد نکونام و علی خطیر بعد از حضور در مراسم ظهر روز جمعه فدراسیون کشتی با میانجیگری علیرضا دبیر آشتی کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمود کریمی با اعضای تیم ملی و رئیس فدراسیون دیدار کرد.

وب‌گاه عصر ایران

: "محمود کریمی مداح عصر امروز با حضور در کمپ تیم‌های ملی و اعضای تیم‌های ملی کشتی اعزامی به بازی‌های آسیایی و علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی دیدار و گفت و گو کرد".

وب‌گاه خبر آنلاین

محمود کریمی با اعضای تیم ملی و رئیس فدراسیون دیدار کرد

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - محمود کریمی مداح اهل بیت (ع) با اعضای تیم ملی و رئیس فدراسیون دیدار کرد

خبرگزاری دانشجو

معاون اشتغال وزارت کار با اشاره به راه اندازی کمیته ملی فارغ التحصیلان گفت: بخش بزرگی از مشکلات اشتغال از عدم مهارت است، نمی‌توان اشتغال و مهارت را از هم جدا بدانیم و اشتغال و مهارت آموزی دو حلقه جداناپذیر از هم هستند.

خبرگزاری تسنیم

معاون اشتغال وزارت کار با اشاره به راه اندازی کمیته ملی فارغ التحصیلان گفت: بخش بزرگی از مشکلات اشتغال از عدم مهارت است، نمی توان اشتغال و مهارت را از هم جدا بدانیم و اشتغال و مهارت آموزی دو حلقه جداناپذیر از هم هستند.

خبرگزاری تسنیم

مطابق آخرین آمار بیش از 106هزار کارجو درخواست های خود را ثبت کرده اند و بیش از 130هزار فرصت شغلی توسط کارفرماها بارگذاری شده است و نزدیک به 10هزار به کارگماری و معرفی نامه از طریق سامانه ارائه شده است.

خبرگزاری تسنیم

معاون اشتغال وزارت کار درباره اقدامات در حوزه کار گفت: دریکی دو ماه آینده سامانه جامع بازار کار رونمایی می شود. تاکنون پیشرفت برنامه اشتغال امسال روی 47 درصد است. بیش از 500هزار فرصت شغلی ایجادی جدید روی سامانه رصد ملی اشتغال ثبت شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمود کریمی بیرانوند، معاون اشتغال وزارت کار با حضور در سومین نشست کمیته ملی تقویت کسب و کار مناطق مرزی با اشاره به همسایگی ایران با 15 کشور و وجود مرز طولانی با این کشور‌ها گفت: توسعه پیوند‌های راهبردی و گسترش همکاری و مشارکت با کشور‌های همسایه، تنوع جغرافیایی در مناطق مرزی، تنوع خطرات و تهدیدات امنیتی از سوی همسایگان، پایین بودن شاخص‌های توسعه...

وب‌گاه مشرق نیوز

ویدئوی تمرینات تیم ملی کشتی آزاد ایران با نوای حیدر حیدر حاج محمود کریمی در صفحه اینستاگرام اتحادیه جهانی کشتی منتشر شد. رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان 25 الی 28 شهریور در صربستان برگزار می‌شود.

وب‌گاه فرارو

فیلم اتحادیه جهانی کشتی از تمرین تیم ملی با مداحی محمود کریمی در شبکه‌های اجتماعی با واکنش فراوانی همراه بود.