یک‌شنبه 8 مهر 1403

محمود کریمی

محمود کریمی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمود کریمی معاون آموزش با اشاره به ویژگی آزمون‌های سراسری خاطر نشان کرد: این آزمون‌ها علاوه بر رخداد بزرگ فرهنگی، ارتقا دانش، ارزیابی آموخته‌های حافظان، شناخت استعدادها، عملکرد آموزشی اساتید، مربیان، مدیران شعب و کانون‌های مهد قرآن در طول سال را مشخص می‌نماید. بنا بر این گزارش کریمی افزود: ثبت نام آزمون حفظ 20 جز از 5 تا 15 اردیبهشت ماه سال جاری...

وب‌گاه ورزش سه

امیدوارم در آخر آن تیمی که لایق‌ترین است، قهرمان بشود، نه اینکه از قبل تعیین شده باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ویدیویی از رفتار عجیب امام جمعه قشم و راه رفتن او در مراکز خرید و معرفی ایشان به عنوان نماینده ولی فقیه و صدور حکم پلمب به دلیل ارائه خدمات به افراد بی‌حجاب منتشر شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون اشتغال وزارت کار گفت: با اقدامات انجام شده در حوزه اشتغال، شاهد ثبت رکورد کاهش بیکاری 20 ساله در دولت سیزدهم هستیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: طرحی با اسامی مختلف که پیشینه آن به حدود دو دهه می‌رسد، اما همچنان ناکام مانده و پس از اجرایی در چند مدرسه خاص بی‌سرانجام رها شده است؛ نام تازه آن را «محرم‌سازی» گذاشته‌اند، اما خلاصه طرح فراهم آوردن زمینه‌ای برای مدارس دخترانه است که در آن دانش‌آموزان بتوانند چند ساعت مدرسه را بدون حجاب رسمی پشت سر بگذارند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: در پی برخی مباحث مطرح شده درباره شفافیت آرای نمایندگان از جمله بیان دغدغه‌های ذاکر اهل بیت (ع) حاج محمود کریمی، روابط عمومی مجلس درباره سامانه دسترسی به آراء نمایندگان داوطلب و آخرین وضعیت طرح شفافیت قوای سه گانه در مجمع تشخیص مصلحت نظام اطلاعیه‌ای صادر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روابط عمومی مجلس درباره مطالبات مطرح شده برای شفافیت آراء نمایندگان اطلاعیه‌ای منتشر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

با تلاش گروه‌های تندرو مذهبی پروتستان در سال 1919 متمم هجدهم قانون اساسی ایالات متحده به تصویب رسید که به موجب آن تولید، واردات، نقل و انتقال و فروش نوشیدنی‌های الکلی در این کشور ممنوع شد. این گروه‌ها بر آن بودند تا برای مقابله با خشونت خانوادگی و ارتقاء اخلاق، جامعه را از شر این محصولات پاک کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

روابط عمومی مجلس اعلام کرد: طرح شفافیت آرا با رأی بیش از دو سوم نمایندگان مجلس در قانون شفافیت قوای سه‌گانه به تصویب رسیده است.

وب‌گاه الف

در پی برخی مباحث مطرح شده درباره شفافیت آرای نمایندگان از جمله بیان دغدغه‌های ذاکر اهل بیت (ع) حاج محمود کریمی، روابط عمومی مجلس شورای اسلامی درباره سامانه دسترسی به آراء نمایندگان داوطلب و آخرین وضعیت طرح شفافیت قوای سه گانه در مجمع تشخیص مصلحت نظام اطلاعیه‌ای صادر کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

روابط عمومی مجلس شورای اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: شفافیت آرای نمایندگان بیش از 3 ماه است که در انتظار نهایی شدن، در مجمع تشخیص مصلحت نظام است.

خبرگزاری مهر

روابط عمومی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: شفافیت آرای نمایندگان در قانون شفافیت قوای سه‌گانه به تصویب رسیده است و با تایید شورای نگهبان و در انتظار نهایی شدن، در مجمع تشخیص مصلحت نظام است.