یک‌شنبه 8 مهر 1403

محمود کریمی

محمود کریمی

وب‌گاه عرشه آنلاین

در دوران مذاکره هسته‌ای نگرانی ما بیشتر بابت خنجرهایی بود که از پشت می‌خوردیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نصرالله ناصح‌پور، عضو سابق هیئت مدیره خانه موسیقی ایران به دلیل عارضه مغزی در بیمارستان بستری شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خانه موسیقی ایران از بستری شدن نصرالله ناصح پور خواننده پیشکسوت موسیقی در بیمارستان خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

خواننده پیشکسوت موسیقی ایران به دلیل عارضه مغزی در بیمارستان بستری شد.

خبرگزاری تسنیم

خواننده پیشکسوت موسیقی و عضو سابق هیات مدیره خانه موسیقی ایران به دلیل عارضه مغزی در بخش آی سی یو یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نصرالله ناصح‌پور خواننده پیشکسوت موسیقی به دلیل عارضه مغزی در بیمارستان بستری شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

خواننده پیشکسوت موسیقی و عضو سابق هیات مدیره خانه موسیقی ایران به دلیل عارضه مغزی در بیمارستان بستری شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، نگاهی کلی به آمار‌ها بیانگر این است که از بین جامعه 85 میلیون نفری کشورمان، با بیش از 64 میلیون نفر افراد 15 ساله و بیشتر در سن کار، 26 میلیون نفر افراد فعال با تقسیم‌بندی حدودی 23 میلیون نفر شاغل و بیش از 2 میلیون و 500 هزارنفر بیکار نشان از عدم موفقیت لازم متناسب با ظرفیت‌ها در حوزه اشتغال دارد. بسترسازی جهت جذب سرمایه‌های داخلی و خارجی در راستای...

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

معاون وزیرکار با بیان اینکه 85درصد اشتغال ثبت شده مربوط به طرح‌های خوداشتغالی است گفت: هرچند تمام اشتغال تعاونی ها در " رصد" ثبت نمی شود، اما بر اساس اطلاعات این سامانه، حدود 2درصد از مشاغل ایجاد شده در بخش تعاونی است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اندیشکده محراب با همکاری مرکز حدیث ولایت دانشگاه جامع امام حسین علیه‌السلام و مرکز امیدگاه جهانی حامی، همایش اقتصاد مردمی را با هدف تبیین شعار سال، برگزار می‌نماید. این همایش روز شنبه 6 خردادماه 1402 در محل دانشگاه جامع امام حسین علیه‌السلام، دانشکده مدیریت و برنامه‌ریزی راهبردی و با حضور کارشناسان این حوزه از جمله حجه‌الاسلام‌والسملین فلاح...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - «شنوندگان عزیز توجه فرمایید: خرمشهر شهر خون و حماسه آزاد شد». از صدای محمود کریمی علویچه یک خاطره شیرین در ذهن داریم. او همان کسی است که روز سوم خرداد 61 با خبر خوشحال‌کننده‌اش ایران را غرق در شادی و سرور کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مراسم گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر امشب چهارشنبه سوم خردادماه به همت هیأت رزمندگان شهرستان ساری برگزار می‌شود. در این مراسم سردار احمد غلامپور سخنرانی و محمود کریمی و محمدرضا بذری مداحی می‌کنند. این مراسم امشب سوم خرداد از اذان مغرب در حسینیه عاشقان کربلا ساری برگزار می‌شود. آزادسازی خرمشهر از اهداف اصلی عملیات بیت‌المقدس در خلال جنگ ایران...

وب‌گاه فرارو

آزادسازی خرمشهر در 3 خرداد سال1361 از رخدادهای مهمِ تاریخ جنگ ایران و عراق است. این شهر پس از 578 روز اشغال توسط ارتش بعث عراق با مجاهدت‌های رزمندگان ایرانی آزاد شد.

وب‌گاه فرارو

در زمستان 1401 سهم جمعیت شاغل فارغ التحصیل آموزش عالی از کل شاغلان 27.4 درصد بوده است. این سهم در بین زنان نسبت به مردان و در نقاط شهری نسبت به نقاط روستایی بالاتر است. بررسی تغییرات این شاخص نشان می‌دهد که نسبت به فصل مشابه سال قبل 0.8 درصد افزایش داشته است.