یک‌شنبه 8 مهر 1403

محمود کریمی

محمود کریمی

خبرگزاری تسنیم

معاون اشتغال وزارت کار از افزایش 33درصدی تسهیلات مشاغل خانگی در سال جاری خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون اشتغال وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی از ابلاغ 4 هزار میلیارد تومان تسهیلات برای مشاغل خانگی خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

محمود کریمی مداح سرشناس کشورمان در سفر خود به شهرستان زابل و منطقه سیستان به مردم وعده داده بود که در حد توان صدای مردم درباره کم‌آبی این منطقه را به گوش مسئولان برساند، او این وعده خود را عملی کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون اشتغال وزارت کار گفت: 250هزار میلیارد تومان جهت تسهیلات اشتغالزایی طی یک هفته تا ده روز آینده ابلاغ می‌شود و این مبلغ هم باعث تثبیت اشتغال و هم توسعه آن می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

طرح تعیین وضعیت شغلی اتباع افغانستانی در ایران تا پایان اردیبهشت‌ماه امسال تمدید شد.

خبرگزاری تسنیم

معاون اشتغال وزارت کار با اشاره به تزریق 250هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به فضای کسب و کار گفت: این اعتبارات طی یک هفته تا ده روز آینده ابلاغ می شود و همین مبلغ هم باعث تثبیت اشتغال و هم ایجاد و توسعه اشتغال می شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، ابتدای فروردین ماه سال جاری بود که محمود کریمی بیرانوند، معاون اشتغال وزارت کار از ساماندهی اشتغال اتباع افغانستانی خبر داد و گفت: به موجب این طرح اقامت مجاز این افراد منوط به روشن شدن وضعیت شغلی آنان خواهد بود و افراد شرکت‌کننده از مزایای قانونی این طرح برخوردار خواهند شد. وی با اشاره به سامانه جامع اشتغال اتباع خارجی افزود: از ابتدای مهر ماه...

وب‌گاه ورزش سه

سرپرست تیم فوتبال سپاهان در پایان دیدار تیمش برابر نفت مسجدسلیمان با وجود پیروزی به شدت از اتفاقات و حواشی لیگ برتر ناراحت و عصبی بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: آیت‌الله آملی‌لاریجانی گفت: مجمع، این طرح را از بعد مصلحت بررسی می‌کند. به نظر می‌رسد که در این طرح، همه جوانب کار دیده نشده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اطلاع‌رسانی مدیر روابط عمومی وزارت ارتباطات درباره قطعی پیام‌رسان‌های خارجی در اسکایپ با واکنش گسترده در فضای مجازی روبه‌رو شد.

خبرگزاری تسنیم

معاون اشتغال وزارت کار با اشاره به اینکه نرخ تعدیل نیروی کار در 1401 حدود 5درصد نسبت به سال 99 کم شد، گفت: میزان اشتغال ناقص هم کم شد و در مجموع تحقق بیش از یک میلیون شغل در سال قبل از هر جهتی قابل اثبات و راستی‌آزمایی است.

خبرگزاری مهر

تربت حیدریه رئیس شورای شهرستان تربت‌حیدریه گفت: ارتقای جایگاه شوراها نیازمند اصلاح وباز نگری در قوانین مجلس است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هم‌میهن با احمد حکیمی‌پور فعال سیاسی اصلاح‌طلب و عضو شورای شهر اول تهران گفت‌وگوی انجام داده است.