یک‌شنبه 8 مهر 1403

محمود کریمی

محمود کریمی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مراسم تشییع پیکر شهید مدافع حرم «محمد جعفری گنجی» امروز پنج‌شنبه 18 خرداد در قطعه 50 گلزار شهدای بهشت زهرا با مداحی محمود کریمی و حضور جمع کثیری از مردم شهید پرور تهران برگزار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: احزاب می توانند مردم را تشویق و ترغیب کنند که در انتخابات حضور یابند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پیکر مطهر شهید مدافع حرم "محمد جعفری گنجی" از تیپ فاطمیون فردا پنج شنبه 18 خرداد در قطعه 50 گلزار شهدای بهشت زهرا (س) تشییع و به خاک سپرده می‌شود. این مراسم از ساعت 11 صبح در قطعه 50 بهشت زهرا (سلام‌الله‌علیها) با مداحی محمود کریمی برگزار و پیکر پاک این شهید در کنار همرزمانش به خاک سپرده می‌شود یادآور می‌شود؛ شهید محمد جعفری گنجی در نبرد با داعش...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پیکر شهید مدافع حرم محمد جعفری گنجی فردا پنج‌شنبه 18 خرداد در قطعه 50 گلزار شهدای بهشت زهرا تشییع می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمدجواد ظریف گفت: آنهایی که کشور را به این روز کشیدند روزی محاکمه خواهند شد. میگویند ظریف خواب بود و ترامپ برجام را پاره کرد اگر بد بود چرا او از برجام خارج شد. ترامپ از توافق اب و هوا هم خارج شد اروپا هم خواب بود؟

وب‌گاه گسترش

وزیر پیشین امور خارجه با حضور در کلاب هاوس به بیان نقطه نظرات خود در مورد مذاکرات احیای برجام و جواب سوالات کاربران پرداخت.

وب‌گاه 55 آنلاین

برای اطلاع از جزئیات صحبت‌های ظریف درباره برجام با ما در ادامه همراه باشید.

وب‌گاه عصر ایران

محمد جواد ظریف طی سخنانی در کلاب هاوس ناگفته هایی از سیاست خارجی را مطرح کرد که برخی فرازهای آن را می خوانید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه عرشه آنلاین

در یک سوی موافقان، نوشته ظریف را صحیح و منطبق با واقعیات ارزیابی کردند. در سوی دیگر، منتقدان ظریف را به تفسیر اشتباه از تاریخ، نداشتن دانش تاریخی و توصیه به پذیرش ذلت متهم کردند

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمدجواد ظریف در اینستاگرام خود نوشت: آگاهانه یا ناخودآگاه ما مردم انتخاب کرده‌ایم آنان را که به دنبال آرزوهایمان بوده‌اند بستاییم‌، هر چند برای خود و کشور خسارات فراوان به بار آورده باشند؛ و آنان را که در حد امکانات کوشیده‌اند تا از گستره خسارات ناشی از حرکات آرزومندانه بکاهند، «سازشکار» و حتی «خائن» بنامیم.