یک‌شنبه 8 مهر 1403

محمود کریمی

محمود کریمی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روابط عمومی مجلس شورای اسلامی درباره سامانه دسترسی به آراء نمایندگان داوطلب و آخرین وضعیت طرح شفافیت قوای سه گانه در مجمع تشخیص مصلحت نظام اطلاعیه‌ای صادر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

محمود کریمی راه حل مساله حجاب را از زاویه عدالت دانست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حاج محمود کریمی گفت: در انتخابات پیش‌رو سرمان کلاه نرود، مگر نگفتند شفافیت آرا، چی شد؟

خبرگزاری تسنیم

در راستای مصوبات شورای عالی اشتغال وماموریت رئیس جمهوربه وزارت کار برای اشتغالزایی و کاهش معضل بیکاری اقدامات ذیل مصوبات شورای عالی اشتغال در حال انجام است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در حکم‌های جداگانه «محمود کریمی بیرانوند» را به‌عنوان دبیر هیات امنای کانون کارآفرینان برتر رسمی کشور و «علی زندوکیلی» را به‌عنوان رییس دبیرخانه کانون کارآفرینان برتر رسمی کشور منصوب کرد.

وب‌گاه عصر ایران

دیپلمات پیشین ایران: اکنون درخبرها میبینم که یکی از مداحان، اقای ظریف که یک دیپلمات شناخته شده و در سطح بالای بین المللی است را در امر سیاست خارجی و روابط بین الملل و زبان انگلیسی، تحقیر و متهم میکند

وب‌گاه منیبان

دیروز در خبرها دیدم که یکی از مداحان درمراسم شب احیاء امسال گفته که مذاکره کننده برجام، فرق بین "تعلیق با لغو" را نمی‌دانسته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سیدحسین موسویان نسبت به حمله محمود کریمی به ظریف درباره عدم تسلط به مذاکرات و زبان انگلیسی واکنش نشان داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سیدحسین موسویان به کنایه محمود کریمی، مداح اهل بیت به محمد جواد ظریف درباره عدم تسلط به مذاکرات و زبان انگلیسی واکنش نشان داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

حاج محمود کریمی برنامه شب 23 ماه رمضان را در تهران برگزار خواهد کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در سالروز شهادت حضرت امام علی علیه السلام آیین چهارپایه خوانی در صحن پیامبر اعظم (ص) حرم مطهر رضوی برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

شب‌های قدر فرصتی بود تا روحانیون و مراجع تقلید، درباره وضعیت سیاسی، فرهنگی و اجتماعی کشور به مسئولان توصیه‌هایی داشته باشند. از توصیه به بازجویان نهادهای امنیتی تا انتقاد از گرانی‌ها. اما در این میان، برخی مداحان مشهور در برابر گرانی و تورم و مشکلات اقتصادی سکوت کردند.