یک‌شنبه 8 مهر 1403

محمود کریمی

محمود کریمی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شبکه‌های تلویزیون برنامه‌های ویژه‌ای برای سحر‌ها و افطار ماه مبارک رمضان در نظرگرفته‌اند که به روی آنتن می‌برند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مداحی «حول حالنا الی احسن الحال» با نوای حاج محمود کریمی در آستانه سال نو در گزارش زیر آورده شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شبکه دو سیما همزمان با بهار طبیعت و بهار قرآن، ویژه برنامه‌های مختلفی را برای مخاطبان این شبکه تدارک دیده است.

وب‌گاه 55 آنلاین

نحوه ثبت نام یارانه جدید برای دهک‌های کم درآمد را در ادامه بخوانید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون اشتغال وزارت، از پرداخت یارانه جدید به دهک های کم درآمد برای اشتغال زایی خبر داد

خبرگزاری تسنیم

معاون اشتغال وزارت کار با اشاره به برنامه دولت برای اشتغال افراد کم درآمد گفت: در راستای تشویق کارآفرینان در به کارگیری کارگران سه دهک کم درآمد حق بیمه سهم کارفرما به مدت یکسال توسط دولت پرداخت می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رویترز عکسی از رد خون سعید حجاریان بر سنگفرش مقابل ساختمان شورای شهر تهران پس از ترور توسط سعید عسگر در 22 اسفند 1378 را منتشر کرد.

خبرگزاری تسنیم

معاون اشتغال وزارت کار گفت: 16استان در طرح برنامه ملی تقویت کسب وکار معیشت مرزنشینان و ایجاد اشتغال در مناطق مرزی مسئول هستند که باید در این زمینه فعالیت کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، «محمود کریمی بیرانوند» روز یکشنبه در دومین جلسه کمیته ملی برنامه تقویت کسب و کار، معیشت مرزنشینان و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق مرزی اظهار داشت: این مصوبه برای ایجاد اشتغال در 16 استان است که اصل موضوع از سال 1397 شروع شده و در پایان سال 1400 با 14 ماده و سه تبصره به تصویب رسیده است. وی افزود: ابلاغ ساز و کار‌های اجرایی برنامه ملی به 12 دستگاه...

وب‌گاه مشرق نیوز

پرسپولیس یکبار در سال 72 در اصفهان 6 بر یک سپاهان را برد و سپاهانی ها هم سابقه پیروزی 4 بر یک در تهران مقابل پرسپولیس را دارند.

وب‌گاه فرارو

حضور حاج محمود کریمی، محمدحسین پویانفر، سیدمجید بنی فاطمه با لباس محلی سیستانی در روستای گمشاد شهرستان هیرمند نقطه‌ی مرزی سیستان و بلوچستان همزمان با ولادت منجی عالم بشریت امام مهدی (عج) را می‌بینید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

حضور حاج محمود کریمی، محمدحسین پویانفر، سیدمجید بنی فاطمه با لباس محلی سیستانی در روستای گمشاد شهرستان هیرمند نقطه ی مرزی سیستان و بلوچستان همزمان با ولادت منجی عالم بشریت امام مهدی (عج) را می‌بینید. منبع: اعتمادآنلاین

وب‌گاه خبر آنلاین

اعتمادآنلاین نوشت: حضور حاج محمود کریمی، محمدحسین پویانفر، سیدمجید بنی فاطمه با لباس محلی سیستانی در روستای گمشاد شهرستان هیرمند نقطه ی مرزی سیستان و بلوچستان همزمان با ولادت منجی عالم بشریت امام مهدی (عج) را می‌بینید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حاج محمود کریمی، محمدحسین پویانفر، سیدمجید بنی فاطمه با لباس محلی سیستانی در روستای گمشاد شهرستان هیرمند حاضر شدند.

وب‌گاه ورزش سه

مهاجمی که قرار بود جانشین یورگن لوکادیا در خط حمله شود و مشکلات این تیم را پایان دهد، هنوز موفق به ثبت اولین خود در این فصل نشده است.