یک‌شنبه 8 مهر 1403

محمود کریمی

محمود کریمی

وب‌گاه 55 آنلاین

پیشکوست موسیقیدان ایرانی که به نام بیتهوون شناخته می شد درگذشت. علی اکبر اسطلخی به نام علی اکبرپور هم معروف بود.

خبرگزاری تسنیم

علی اکبر اسطلخی موسیقیدان پیشکسوت که اهالی موسیقی او را با نام بتهوون ایران می‌شناختند درگذشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

علی اکبرپور اسطلخی، موسیقیدان پیشکسوت ایران در سن 88 سالگی چشم از جهان فروبست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

علی اکبرپور اسطلخی پس از طی یک دوره بیماری درگذشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

صبح امروز علی اکبرپور اسطلخی از موسیقیدانان بنام کشور و عضو موسسه هنرمندان پیشکسوت در 88 سالگی پس از طی یک دوره بیماری درگذشت.

وب‌گاه عصر ایران

مجموعه «نغمه‌های زندگی»، «سوئیت‌ها» و «سمفونی‌ها» قطعه‌های گوناگون برای «ویولن»، «فلوت»، «نی»، «پیانو» و... از جمله آثار بی‌کلام اوست که برای ارکسترهای بزرگ و کوچک نوشته شده‌اند. او با ارکسترهایی نظیر «باربد»، «نکیسا» و ارکسترهای بزرگ رادیو و تلویزیون همکاری داشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: علی اکبر اسطلخی موسیقیدان پیشکسوت که اهالی موسیقی او را با نام بتهوون ایران می‌شناختند درگذشت.

خبرگزاری تسنیم

همزمان با شب میلاد حضرت زهرا (س) دیدار سالانه مداحان و شاعران آئینی با رهبر معظم انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد که اشعار خوانده‌شده در محضر معظم‌له منتشر می‌شود.

خبرگزاری مهر

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی و معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تفاهم‌نامه همکاری مشترک امضا کردند.

وب‌گاه ورزش سه

پنالتی کابوس همه زندگی یحیاست؛ از فینال جام حذفی تا فینال لیگ قهرمانان آسیا، از دربی نیمه نهایی جام حذفی تا نیمه نهایی جام ملتهای آسیا - او این بار نمی‌خواست کابوس قدیمی سراغش بیاید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل دانشگاه جامع علمی کاربردی، در سال تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین و در راستای سیاست‌های کلان اشتغال به منظور زمینه‌سازی برای حضور و نقش‌آفرینی موثر نیروی انسانی کارآمد در بازار کار از طریق آموزش و سنجش شایستگی شغلی، تفاهم‌نامه همکاری فیمابین دانشگاه جامع علمی کاربردی و معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به امضای...

خبرگزاری دانا

در آستانه فرا رسیدن سالروز میلاد حضرت زهرا (س) تعدادی از هیأت‌های مذهبی، مساجد و بقاع متبرکه سراسر کشور برنامه جشن و سرور خود را اعلام کردند.

وب‌گاه عصر ایران

کارفرمایان حقیقی و حقوقی متقاضی استفاده از خدمات اتباع خارجی نیز طبق ماده 121 قانون کار جمهوری اسلامی ایران پس از ثبت‌نام و ایجاد پرونده شخصی الکترونیکی در سامانه جامع اشتغال اتباع خارجی می‌توانند نسبت به ثبت درخواست در قالب روادید ورود با حق کار، صدور، تمدید، تجدید و یا ابطال پروانه کار اقدام کنند.