یک‌شنبه 8 مهر 1403

محمود کریمی

محمود کریمی

وب‌گاه مشرق نیوز

محمود کریمی، محمدحسین پویانفر، سیدمجید بنی‌فاطمه و سیدمحمود علوی به مناسبت نیمه شعبان در میان مردم روستای مرزی گمشاد منطقه هیرمند استان سیستان و بلوچستان حضور یافته و در جشن‌های نیمه شعبان شرکت کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

به مناسبت فرا رسیدن میلاد با سعادت امام زمان (عج) و نیمه شعبان، گلچین برخی از مولودی های مداحان اهل بیت (ع) قابل دریافت است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، احمد صادقی، رئیس شورای اسلامی شهرستان تهران همراه با حسین مطلبی‌نژاد، بخشدار آفتاب پس از حضور بر مزار شهدای روستای روستای جعفرآباد جنگل و کاشت چند اصله درخت از برخی روستا‌های این بخش بازدید کرد. روستای رحیم‌آباد و بازدید از حمام قدیمی در حال بازسازی با کاربری گردشگری مقصد بعدی صادقی و همراهان بود. در روستای کوچک شُکرآباد که اهالی آن از بسیاری امکانات...

وب‌گاه مشرق نیوز

همزمان با فرارسیدن نیمه شعبان سالروز میلاد امام زمان (عج)، اماکن متبرکه، هیأت‌های مذهبی و مساجد، مجالس جشن و شادی برگزار می‌کنند.

خبرگزاری مهر

علی‌رغم عدم همراهی مسئولان آتش‌نشانی تهران برای گفت و گو با همکاران شهید رضا دارابی، آخرین شهید آتش‌نشانی کشورمان، مجله مهر در آستانه هفتم این شهید گفت و گویی با یکی از دوستان او داشته است.

خبرگزاری تسنیم

مدح شنیدنی از حضرت علی اکبر در روز ولادت ایشان به بیان حسین سیب سرخی منتشر می‌شود.

خبرگزاری مهر

مراسم ترحیم آتش نشان شهید «قریب‌رضا دارابی» با حضور خانواده، همکاران و عده‌ای از مسئولین لشکری و کشوری عصر امروز سه‌شنبه 9 اسفند 1401 در امام‌زاده علی اکبر (ع) چیذر برگزار شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حاج محمود کریمی در مراسم وداع با پیکر شهید «قریب رضا دارایی» در چیذر گفت: رضا واقعا مصداق این جمله بود که برای شهید شدن باید شهید بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روایت داود کریمی، پسر مداح اهل بیت حاج محمود کریمی و خواهرزاده «شهید رضا دارایی» از شیوه زندگی دایی آتش‌نشان خود که دیروز حین ماموریت به شهادت رسید.

وب‌گاه مشرق نیوز