یک‌شنبه 8 مهر 1403

محمود کریمی

محمود کریمی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، همزمان با فرارسیدن 13 جمادی‌الثانی سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) که در تقویم رسمی کشورمان روز تجلیل از مادران و همسران شهدا نامگذاری شده است، هیأت‌های مذهبی، اماکن متبرکه و مساجد، مجالس عزاداری برپا می‌کنند. در ادامه برنامه 30 هیأت اطلاع‌رسانی می‌شود: (برنامه‌های استان‌ها با رنگ قرمز متمایز شده است) * حرم امام رضا (ع) مرثیه‌خوانی و قرادت دعای کمیل:...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مخبر گفت: شهید سلیمانی یک روز به من گفت که من تا امروز یک‌بار هم زیر پرچم هیچ گروه سیاسی نبوده‌ام و فقط به مردم و مسلمانان و مظلومان فکر می‌کنم و در این راه هیچ مانع و رادعی برای خودم قائل نیستم.

وب‌گاه خبر آنلاین

اعتماد نوشت: نادر نوروزشاد گفت: من به شدت با رسانه‌ای شدن سردار سلیمانی در زمان حیات ایشان مخالف بودم. این موضوع نباید اتفاق می‌افتاد، زیرا باعث شد دشمن احساس کند زدن سردار سلیمانی، زدن یک پرچم است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زنده‌تر از همیشه. حاج قاسم سلیمانی تکثیر شده است؛ بر همین اساس و به فضل الهی ما شاهدیم که «اسماعیل قاآنی» نسخه دیگری از همان «قاسم سلیمانی» است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بازنشر لحظه تلخ اعلام رسمی شهادت حاج قاسم سلیمانی از شبکه خبر را ببینید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اخیرا محمود کریمی تعریف کرده که از سردار سلیمانی پرسیده بود به ما گفتند به زنان کم‌حجاب تذکر بدهیم که ایشان به کریمی گفته بود مگر در خانه تو هستند که به آنها تذکر بدهید؛ این نشان‌دهنده دید عمیق قاسم سلیمانی است.

خبرگزاری مهر

همزمان با سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، سایت «تکیه» اقدام به بارگذاری فایل های مداحی با موضوع حاج قاسم کرده است.

خبرگزاری تسنیم

مراسم عزاداری شام شهادت حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

موکب عزاداری «شهید ابراهیم هادی» و آیین سوگواری «ام ابیها» همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در میدان شهدا برقرار شده است. در این موکب عزاداری برنامه‌های مختلفی برای همه گروه‌های سنی تدارک دیده شده است.

خبرگزاری مهر

مراسم عزاداری شب شهادت حضرت فاطمه‌زهرا سلام‌الله‌علیها با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

محمود کریمی مداح آیینی کشور در سومین شب عزاداری حضرت فاطمه سلام‌الله علیها در حضور رهبر معظم انقلاب به مداحی پرداخت.

وب‌گاه مشرق نیوز

همزمان با شب شهادت حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها امشب مراسم عزاداری با حضور رهبر انقلاب اسلامی و جمعی از مردم، در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد.

خبرگزاری دانا

همزمان با شب شهادت حضرت زهرا (س) دوشنبه شب مراسم عزاداری با حضور رهبر انقلاب اسلامی و جمعی از مردم در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

همزمان با سالروز شهادت دخت نبی اکرم (ص) مراسم تجمع هیئت‌ها و عزاداران فاطمی از ساعت 10 صبح در 7 نقطه تهران برگزار خواهد شد.