یک‌شنبه 8 مهر 1403

محمود کریمی

محمود کریمی

خبرگزاری دانا

فیلم سینمایی اینان به کارگردانی رهبر قنبری و تهیه‌کنندگی علی برادری از چهارشنبه نهم آذر ماه در سینماهای منتخب گروه هنر و تجربه اکران می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: فیلم سینمایی «اینان» به کارگردانی رهبر قنبری قرار است از روز چهارشنبه نهم آذر ماه در سینماهای منتخب گروه سینمایی هنر و تجربه اکران شود.

خبرگزاری دانا

دانلود مداحی با نوای حاج محمود کریمی به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) را مشاهده فرمایید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فیلم سینمایی «اینان» به کارگردانی رهبر قنبری قرار است از روز چهارشنبه نهم آذر ماه در سینما‌های منتخب گروه سینمایی هنر و تجربه اکران شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تلویزیون برنامه‌ای را با محوریت حمایت از تیم فوتبال ایران با اجرای سامان گوران و احمدرضا موسوی به روی آنتن شبکه یک فرستاده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

دولت سیزدهم با تسهیل و سرعت بخشی در صدور مجوزهای مشاغل خانگی و افزایش 50 درصدی اعتبارات رونق را به کارگاه‌های کوچک خانه‌ها باز گرداند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، فیلم سینمایی «اینان» به کارگردانی رهبر قنبری و تهیه‌کنندگی علی برادری سال گذشته در شهر مشهد ساخته شده و داستان عماد یک جوان 30 ساله را روایت می‌کند که برادرش نیازمند اهدای عضو است. عماد برای یافتن عضو پیوندی راهی مشهد می‌شود، اما این سفر طولانی و غیرمنتظره تجربیات و آشنایی با افرادی را در پی دارد که باور‌های قبلی‌اش...

وب‌گاه خبر آنلاین

فیلم سینمایی «اینان» به کارگردانی رهبر قنبری و تهیه‌کنندگی علی برادری از چهارشنبه 9 آذر در گروه سینمایی هنر و تجربه اکران می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

فیلم سینمایی «اینان» به کارگردانی رهبر قنبری و تهیه‌کنندگی علی برادری از چهارشنبه 9 آذر در گروه سینمایی هنر و تجربه اکران می‌شود.

خبرگزاری دانا

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت کار و رفاه اجتماعی با اشاره به تسهیل روند دریافت مجوزهای کسب‌وکار خانگی گفت: 350 عنوان شغلی در روزهای اخیر به کسب‌وکارهای خانگی افزوده شده و هم اکنون از طریق درگاه مجوزهای وزارت اقتصاد مجوز 630 کسب‌وکار خانگی آنی شده است.

وب‌گاه گسترش

بیش از 95 درصد مجوزهای صادره در حوزه مشاغل خانگی به شکل ثبت محور بوده و طرح‌های متقاضیان مشاغل خانگی در نوبت پرداخت وام قرار گرفته است.

خبرگزاری تسنیم

مطابق آمار وزارت کار تا کنون 63735 نفر ازجویندگان کار و تعداد 5788 نفر از کارفرمایان در سامانه جستجوی شغلی ثبت نام کرده اند.

خبرگزاری دانا

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر کار از 10 برابر شدن صدور مجوزهای کسب و کار در دولت سیزدهم خبر داد.