یک‌شنبه 8 مهر 1403

محمود کریمی

محمود کریمی

وب‌گاه عصر ایران

به تازگی برنامه زنده محمود کریمی درگیر سانسور شد اما این اتفاق پیش از این گریبان عادل فردوسی‌پور، رضا رشیدپور، احسان علیخانی و شخصیت‌های دیگر را هم گرفته بود و همین نشان می‌دهد تلویزیون ممیزی‌های خود را برای همه اعمال می‌کند و فرقی میان افراد و صحبت آن‌ها قائل نیست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روابط عمومی شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده اظهارات منتسب به کبری خزعلی، رئیس این شورا را تکذیب کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

به تازگی سخنان محمود کریمی (مداح) در پخش زنده مراسم میدان ولی عصر درگیر سانسور شد اما این اتفاق پیش از این گریبان عادل فردوسی‌پور، رضا رشیدپور، احسان علیخانی و شخصیت‌های دیگر را هم گرفته بود و همین نشان می‌دهد تلویزیون ممیزی‌های خود را برای همه اعمال می‌کند و فرقی میان افراد و صحبت آن‌ها قائل نیست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عباس عبدی گفت: تنها راه برای حل مشکلات به نظر من اصلاح سه مولفه است که مرتبط با هم‌اند؛ اول آزادی رسانه ملی، رسانه ملی برای کشور اصلا شوخی بوده و حتی صحبت‌های مداح خودشان را سانسور می کنند چه برسد به کسانی که مخالف‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عبدی در پاسخ به این سوال که تبعات حذف چهره‌هایی مانند علی لاریجانی از صحنه سیاسی کشور را چطور می‌بینید؟ گفت: مسئله حذف لاریجانی و این افراد نیست. به نظرم در مقایسه با حذف‌هایی که در چند دهه صورت گرفت است، حذف امثال آقای لاریجانی اهمیتی نداشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عضو هیات مدیره انجمن سازندگان و تامین‌کنندگان کالا و خدمات انرژی‌های تجدیدپذیر ایران گفت: درآمد ماهانه ساخت نیروگاه پشت‌بامی به طور میانگین بین پنج تا شش میلیون تومان تخمین زده می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: عضو هیات مدیره انجمن سازندگان و تامین‌کنندگان کالا و خدمات انرژی‌های تجدیدپذیر ایران گفت: براساس مصوبه مجلس شورای اسلامی شش هزار میلیارد تومان وام کم بهره به افراد تحت پوشش کمیته امداد، هلال احمر و افراد کم درآمد برای ساخت نیروگاه پشت‌بامی داده می‌شود که درآمد ماهانه آن‌ها از این محل به طور میانگین بین پنج تا شش میلیون تومان تخمین زده می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

نایب رئیس انجمن ساتکا گفت: می‌توانیم یک میلیون منزل مسکونی را به نیروگاه‌های خورشیدی مجهز کنیم، در این صورت بالغ بر 5000 مگاوات از ناترازی بخش برق کشور مرتفع شده و اشتغال‌زایی قابل توجهی نیز در پی خواهد داشت.

خبرگزاری مهر

عضو هیأت مدیره انجمن سازندگان و تامین‌کنندگان کالا و خدمات انرژی‌های تجدیدپذیر گفت: تاکنون 4000 نیروگاه نصب شده و اقساطی که برای بازپرداخت این وام در نظر گرفته شده هفت ساله است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک نماینده مجلس گفت: باید از مدیریت صداو سیما بخواهیم در کنار مراسم و اعیاد و مداحی ها و امثالهم، برای مردم اوغات شاد فراهم کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تلویزیون صحبت‌های محمود کریمی مداح پرنفوذ کشور را وقتی داشت درباره سهل‌گیری خودش درباره پوشش زنان در «خانه امام‌حسین» حرف می‌زد قطع کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

چه کسی باور می‌کند تلویزیون حرف‌های محمود کریمی را قطع کند؟ باورش قطعا سخت است اما اینجا، فقط غیرممکن، غیرممکن است و آنچه در حاشیه جشن میلاد پیامبر اتفاق افتاد کاملا واقعی بود

وب‌گاه عرشه آنلاین

صدا و سیما حرف‌های محمود کریمی در مورد حضور افراد کم‌حجاب را قطع کرد