یک‌شنبه 8 مهر 1403

محمود کریمی

محمود کریمی

خبرگزاری تسنیم

همزمان با سالروز شهادت دخت نبی اکرم (ص) مراسم تجمع هیئت‌ها و عزاداران فاطمی از ساعت 10 صبح در 7 نقطه تهران برگزار خواهد شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، اجتماع امت بهشتی منطقه هشت ثامن الحجج همزمان با فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت زهرا (س) با مرثیه خوانی حاج محمود کریمی برگزار می‌شود. در این اجتماع معنوی سید محمود علوی، مهدی عادلی و مصطفی صابر خراسانی و رسالت بوذری در مدح و منقبت حضرت زهرا (س) به مرثیه خوانی و عزاداری خواهند پرداخت. زمان برگزاری اجتماع «امت بهشتی» سه شنبه 6 دی ماه 1401 رأس ساعت...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در آستانه سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) مداحی ایام فاطمیه با نوای محمود کریمی و محمد حسین پویانفر در این گزارش آورده شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، همزمان با فرارسیدن روز سه‌شنبه ششم دی‌ماه که مصادف با سوم جمادی‌الثانی سالروز شهادت حضرت زهرا (س) به روایت 95 روز است، تجمع عزاداران در میادین و مساجد تهران برگزار می‌شود. برنامه‌های این تجمعات به شرح زیر است: میدان هفتم‌تیر سخنران: حجت‌الاسلام مصطفی کرمی مرثیه‌خوانی: منصور ارضی، حسین سازور، سید محمود علوی و احمد نیکبختیان زمان: زمان: سه‌شنبه ششم...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، ویژه برنامه تلویزیونی آستان فاطمی با عنوان «شب طلوع» در 10 قسمت به همت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) و با همکاری بنیاد فرهنگی صبح ظهور تولید شده است. در این برنامه گفتگو محور که با حضور و سخنرانی حجج اسلام سعیدی آریا، مؤمنی، تراشیون و هدایت برگزار می‌شود، به موضوعاتی از قبیل زندگانی حضرت زهرا (س)، سبک زندگی، تربیت فرزندان، حجاب و... پرداخته...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در آستانه سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) مداحی ایام فاطمیه با نوای محمود کریمی و محمد حسین پویانفر در این گزارش آورده شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

محمد درویش زاده در یادداشتی نوشت: در مواد دیگری از قوانین مختلف و نیز در اصول عقلانی وکلی حقوق هم براصل «تناسب جرم و مجازات» تاکید شده به نحوی که این اصل پیشینه‌ای هزار ساله وبیشتر دارد، پس نباید با تاکید بر یک یاچند ماده قانونی و عدم توجه به سایر مواد تکمیلی و پیرامونی ومرتبط با آن ماده؛ موجب اختلال در یادگیری ملی و سازمانی شد، و مصیبت ناشی از ناآرامی های اخیر را دوچندان کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نشست خبری تبیین مراسم تشییع پیکر‌های مطهر 400 شهید گمنام در تهران و استان‌های سراسر کشور، پیش از ظهر امروز چهارشنبه 30 آذر با حضور سردار حسین حسن زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) در سالن قصر شیرین باغ موزه انقلاب اسلامی و دفع مقدس برگزار شد. در این نشست پس از قرائت آیاتی از قرآن، مداحی از مهدی رسولی با عنوان صلی الله علیک یا فاطمه (س)، نماهنگی...

خبرگزاری مهر

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) گفت: در تهران نزدیک به 18 نقطه برای خاکسپاری پیکر شهدای گمنام در نظر گرفته شده و پیکر 400 شهید گمنام روز 6 دیماه در سراسر کشور تشییع می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سخنگوی قوه قضاییه گفت: بدعت حقوقی و اقدام ناعادلانه سیاسی حذف جمهوری اسلامی از کمیسیون بین‌المللی مقام زن در راستای فشارهای سیاسی به مردم و بویژه زنان گرامی ایران اسلامی قابل ارزیابی است و این اقدام برای اقدامات ضد فرهنگی و ضداخلاقی کشورهای جامعه مدعی علیه جامعه زنان طراحی شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون وزیر کار از راه‌اندازی سامانه فروش محصولات برای صاحبان مشاغل خانگی و اعطای نماد اعتماد الکترونیکی به این کسب‌وکارها همزمان با صدور مجوز مشاغل خانگی خبر داده است. سقف تسهیلات برای مشاغل خانگی نیز افزایش یافته است.