یک‌شنبه 8 مهر 1403

محمود کریمی

محمود کریمی

خبرگزاری تسنیم

معاون اشتغال وزارت کار از راه اندازی سامانه فروش محصولات مشاغل خانگی در 6 استان خبر داد و گفت: تا پایان سال 5 تا بازارچه مشاغل خانگی را افتتاح خواهیم کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نماینده سابق مجلس می‌گوید: زنانی که کلا به حجاب اعتقادی ندارند، اقلیت هستند و حرفمان با آن‌ها این است که در همه جای دنیا، وقتی امری قانون می‌شود، حتی اگر آن قانون را قبول نداشته باشیم، اما قانون را باید رعایت کنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

امام جمعه مریوان معتقد است قمه‌کشی و حمله با سلاح سرد و ایجاد ارعاب و وحشت در بین زنان و کودکان در روز روشن از دیدگاه اهل سنت محاربه محسوب می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: با اولین اعدامی که صورت گرفت موافقم. بالاخره وقتی فردی قمه به دست می‌گیرد و ناآرامی ایجاد می‌کند و فضا را بهم می‌ند، «مفسد فی الارض» است و به طور طبیعی باید او اعدام می‌شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

معاون اشتغال وزیر کار گفت: مبلغ تخصیصی برای توسعه مشاغل خانگی در سال جاری 3000 میلیارد تومان بوده و هم اکنون بیش از 1900 میلیارد تومان طرح در بانکها وجود دارد که تا پایان سال سقف 3000 میلیارد تومان پرداخت خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

کریمی بیرانوند، معاون اشتغال وزیر کار، با تشریح جزئیات پرداخت وام مشاغل خانگی از افزایش سقف تسهیلات طرح‌های اشتغال خانگی با سود 4درصد خبر داد. محمود کریمی بیرانوند با اشاره به روند پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی، اظهار کرد: تسهیلات مربوط به طرح‌های مشاغل خانگی ابلاغ شده و در حال پرداخت است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مبلغ وام مشاغل خانگی برای امسال 3000 میلیارد تومان بوده و هم‌اکنون بیش از 1900 میلیارد تومان طرح در بانکها موجود است که تا پایان سال سقف 3000 میلیارد تومان پرداخت خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون اشتغال وزیر کار از افزایش سقف تسهیلات طرح‌های اشتغال خانگی با سود 4 درصد خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون اشتغال وزیر کار از افزایش سقف تسهیلات طرح‌های اشتغال خانگی با سود 4 درصد خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در ادامه سیاست‌های مداخله جویانه کشور‌های غربی علیه کشورمان، فرانسه به اجرای حکم اعدام مجیدرضا رهنورد واکنش نشان داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سخنگوی سابق قوه قضائیه گفت: یکی از بهترین راه‌ها برای مقابله با فساد وجود شفافیت است، یعنی اگر همه‌ی آن‌چه که مسئولان، مدیران، صادر کنندگان آرا، انجام می‌دهند در یک اتاق شیشه‌ای باشد و مردم از جزئیات آن آگاه شوند طبیعتاً راهی برای فساد باقی نمی‌ماند.

وب‌گاه گسترش

معاون اشتغال وزیر کار با تشریح جزئیات پرداخت وام مشاغل خانگی از افزایش سقف تسهیلات طرح‌های اشتغال خانگی با سود 4 درصد خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

چرا در پرونده‌هایی چون ترور سعید حجاریان، سلاح کشیدن مداح معروف، اسیدپاشی اصفهان، قتل‌های محفلی کرمان و.‌.‌. حکم محاربه صادر نشد؟

خبرگزاری دانا

دانلود مداحی با نوای حاج محمود کریمی شب شهادت حضرت زهرا (س) ایام فاطمیه 1401 را مشاهده فرمایید.