یک‌شنبه 8 مهر 1403

محمود کریمی

محمود کریمی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در مراسم پیاده روی اربعین حدود 45 مداح و 25 سخنران به دعوت کمیته فرهنگی ستاد اربعین به صورت جهادی حاضر شدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، وی پس از تماشای این نمایش گفت: «تنهاتر از مسیح» کار بزرگی است و ان شاءالله رونق بیشتری هم پیدا کند. کریمی با تقدیر از هنرمندان نمایش عاشورایی «تنهاتر از مسیح» تصریح کرد: من اشتباه کردم که تا به حال به تماشای این نمایش نیامده بودم. گفتنی است، نمایش «تنهاتر از مسیح» روضه تصویری است که با صدای محمود کریمی به اجرا و نمایش درآمده است. «تنهاتر از مسیح»...

وب‌گاه الف

معاون توسعه کار آفرینی و اشتغال وزیر تعاون کار و رفاه گفت: در 3 ماهه نخست امسال 3 هزار میلیارد تومان تسهیلات برای توسعه مشاغل خانگی در کشور اختصاص یافت.

خبرگزاری ایرنا

یاسوج - ایرنا - معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: همکاری بانک مرکزی با وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی منجر به تخصیص اعتبار سه هزار میلیارد تومانی تسهیلات در 6 ماهه نخست سال جاری برای متقاضیان مشاغل خانگی در کشور شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روزنامه دولت نوشت: منتقدان دولت سیزدهم پاشنه آشیل این دولت را وعده انتخاباتی ابراهیم رئیسی، در انتخابات ریاست‌جمهوری می‌دانستند؛ آنجا که او در خرداد ماه 1400، در گرماگرم مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری، وعده سالانه یک میلیون شغل را داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سومین کمیسیون تخصصی شورای‌عالی اشتغال باهدف بررسی عملکرد دستگاه‌های مختلف در حوزه اشتغال و پیگیری مصوبات دومین جلسه شورای‌عالی اشتغال با حضور بیش از 30 دستگاه اجرایی کشور برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادآنلاین نوشت: بر اساس جدیدترین گزارش وزارت کار از وضعیت اشتغال در کشور، از شهریورماه سال گذشته تا پایان مرداد ماه امسال، جمعا 975هزار و 633 شغل در کشور ایجاد شده است. اما سوال اساسی این است که خالص اشتغال ایجادشده چقدر است؟

خبرگزاری تسنیم

رئیس دبیرخانه شورای عالی اشتغال گفت: در سال 1401، مانع زدایی و پشتیبانی دو راهبرد اصلی دولت در بخش اشتغال زایی است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - لزوم رعایت و توجه به توصیه‌های صاحب‌نظران و علمای دینی از سوی جامعه مداحان در خصوص ارائه آثار معتبر، ارزشمند و ماندگار به دلیل نقش حساس و تاثیرگذاری است که این آثار می‌توانند در تحکیم یا در مقابل تحریف و حتی تخریب باورهای مذهبی ایفا کنند.

وب‌گاه الف

مطابق آمار سامانه ملی رصد اشتغال کشور، در پنج ماه نخست امسال 341 هزار و 633 شغل در کشور ایجاد شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: مطابق آمار سامانه ملی رصد اشتغال کشور، در پنج ماه نخست امسال 341 هزار و 633 شغل در کشور ایجاد شده است.

خبرگزاری دانا

نمایش تاریخی «شمشیرها» به کارگردانی امیرحسین غفاری در پردیس تئاتر تهران روی صحنه خواهد رفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نمایش تاریخی «شمشیرها» نوشته صادق شمسایی و کارگردانی امیرحسین غفاری از شانزدهم تا بیست و نهم شهریور ماه در پردیس تئاتر تهران روی صحنه خواهد رفت. کرامت رودساز، امیر مولوی، مهسا اکبرپور، سعیده جمشیدی، محمدرضا کردی، نواب نصیری، محمدرضا فروتن، مسعود ممیزی، علی نوروزیان، سینا کارگذار، مهدی بامی، یزدان منیریان، مرتضی صابر، ناصر کاشانی، رضا کلماتی، ابراهیم...

وب‌گاه فرارو

در این ویدئو مداحی سید مجید بنی فاطمه را که در ماشین یک عراقی در کربلا پخش می‌شود می‌شنوید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، یکی از مخاطبان با ارسال فیلمی از عراق، به علاقه بسیار زیاد مردم این کشور به سید مجید بنی‌فاطمه مداح سرشناس کشورمان اشاره کرده است. این مخاطب در توضیح این فیلم نوشته است: «امشب سوار یک ماشین عراقی در کربلا شدم که بین خود آن‌ها به توک توک معروف است. راننده به محض اینکه فهمید ایرانی هستم، مداحی بنی‌فاطمه گذاشت و دیدم که این نوحه را با اینکه به زبان...