دوشنبه 9 مهر 1403

محمود کریمی

محمود کریمی

وب‌گاه الف

فردا، شب اول محرم است و با توجه به کاهش کرونا نسبت به سال‌های گذشته و تزریق واکسن، ستاد ملی مقابله با این بیماری تنها استفاده از ماسک را به عنوان دستورالعمل مطرح کرده است. البته این سهولت، نباید هیأت‌ها را نسبت به مراعات سست کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هم‌وطنان ایرانی، هرساله در ماه محرم و صفر، برای گوش دادن به مرثیه‌سرایی و نوحه در هیئت‌های عزاداری و مجالس پر شور حسینی شرکت می‌کنند.

وب‌گاه الف

همزمان با فرارسیدن ماه محرم، برنامه هیئات مهم شهر تهران، نام مداح و سخنران و آدرس آنها منتشر می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

همزمان با فرارسیدن ماه محرم، برنامه هیئات مهم شهر تهران، نام مداح و سخنران و آدرس آنها منتشر می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیر شورای معارف سیما ویژه برنامه‌های محرمی امسال تلویزیون را در اعلام کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر امروز سه‌شنبه چهارم مرداد ماه سال جاری برگزار شد. محمود کریمی بیرانوند معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این مراسم اظهار کرد: تولید، اشتغال و کارآفرینی از اولویت‌های کاری ما و همچنین دولت سیزدهم محسوب می‌شود. وی تصریح کرد: وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی اصالتا یک نهاد ایجاد اشتغال...

وب‌گاه مشرق نیوز

شورای پروانه نمایش فیلم‌های سینمایی با صدور پروانه نمایش 3 فیلم «اینان»، «ملاقات خصوصی» و «سه جلد» موافقت کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در ادامه سلسه نشست‌های تخصصی رئیس دستگاه قضا در دوره جدید با هدف آسیب‌شناسی روند‌ها و کاهش میزان ورودی پرونده‌ها و تقلیل اطاله دادرسی، جلسه هم‌اندیشی ریاست قوه قضاییه و جمعی از مسئولان عالی قضایی با مدیران «وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی» و «سازمان تأمین اجتماعی» برگزار شد. جمعیت هدف و مخاطب وزارت تعاون و سازمان تأمین اجتماعی حدود 60 میلیون نفر...

خبرگزاری مهر

کتاب «هم‌نواز 3: 21 قطعه از منصور نریمان برای نی» را با آوانویسی سیامک جهانگیری توسط انتشارات ماهور منتشر شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

همزمان با فرارسیدن عید غدیر خم، مجالس جشن و شادی در اماکن متبرکه، مساجد و هیأت‌های مذهبی برپا می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

بررسی گزارش های اشتغالی کشور بیانگر این است که تا کنون حدود 520 هزار شغل از وعده 1میلیون شغل دولت محقق شده است. مهمترین اقدام اشتغالی دولت ایجاد سامانه جستجوی شغل بوده است.

خبرگزاری دانا

ایام محرم، ماه اندوه و عزاداری برای شهادت امام حسین (ع) است. چرا که حتماً می‌دانید در این ماه، حوادث جان‌گداز زیادی مانند کربلای خونین، تاسوعا و عاشورا، اسارت خاندان امام حسین علیه السلام و مواردی از این دست اتفاق افتاده است.