دوشنبه 9 مهر 1403

محمود کریمی

محمود کریمی

خبرگزاری فارس

خبرگزاری تسنیم

گروه تعزیه‌ی «امام رئوف» همزمان با آغاز ماه محرم در مرکز اسلامی توحید شهر اُسلو (پایتخت نروژ) به اجرای برنامه تعزیه پرداخت.

خبرگزاری تسنیم

حاج محمدرضا غلامرضازاده در برنامه «تکیه تسنیم» با توجه به فرارسیدن ایام محرم به مداحی پرداخت.

خبرگزاری تسنیم

همزمان با برگزاری شب اول محرم در هیئات مذهبی صوت و فیلم برخی از مداحان کشورمان منتشر شد.

خبرگزاری مهر

به منظور گسترش همکاری و بهره‌مندی از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های مشترک در راستای حمایت از تولید داخل، توسعه اشتغال و رفع فقر، تفاهمنامه همکاری بین هفت دستگاه و سازمان دولتی به امضا رسید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - به منظور گسترش همکاری‌ها و بهره‌مندی از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های مشترک در راستای حمایت از تولید داخل، توسعه اشتغال و رفع فقر، بین 7 وزارتخانه و سازمان تفاهم نامه همکاری منعقد شد.

خبرگزاری تسنیم

همزمان با برگزاری شب اول محرم در هیئات مذهبی صوت و فیلم برخی از مداحان کشورمان منتشر شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شبکه دو، مجموعه تله‌تئاتر «پیر وفا» در شب‌های محرم از شنبه تا چهارشنبه ساعت 21:30 روانه آنتن می‌شود. این مجموعه نمایشی، درباره زندگی و فداکاری‌های «هانی بن عروه» است که جانش را برای کمک به یاران حسین بن علی و مسلم بن عقیل فدا کرد. «پیر وفا» به کارگردانی مجتبی یاسینی، تهیه‌کنندگی مسعود رسام و نویسندگی سعید آل رسول در سال 1364...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ضمیمه رایگان روزنامه ایران با عنوان «خیمه حسین» به مناسبت ماه عزای حسینی (ع) شنبه هشتم مردادماه روز پیشخوان روزنامه فروشی‌ها قرار گرفت.

خبرگزاری تسنیم

رییس میز سبک زندگی دفتر تبلیغات اسلامی گفت: عزت‌طلبی به عنوان اصلی جدی و اساسی در سبک زندگی امام حسین (ع) مطرح است که در لحظات انتخاب مورد توجه ویژه آن حضرت بوده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مراسم عزاداری سید الشهدا (ع) در دهه اول محرم در نقاط مختلف شهر تهران برگزار می شود.

خبرگزاری تسنیم

یک کارشناس مسائل دینی گفت: امام حسین (ع) در کربلا می‌خواهد به تکلیف و عهد خودش عمل کند، اما این چنین نیست که نسبت به خانواده خود بی‌توجه باشد.

خبرگزاری تسنیم

حجت‌الاسلام ثمری در توصیه‌ای به عزاداران امام حسین (ع) در ایام محرم تاکید کرد: آن شور و عزایی ارزشمند است که مبتنی بر شعور و معرفت باشد.

خبرگزاری تسنیم

همزمان با فرارسیدن ماه محرم‌الحرام گلچینی از مداحی حاج محمود کریمی از مادحین مطرح کشورمان منتشر شد.