دوشنبه 9 مهر 1403

محمود کریمی

محمود کریمی

خبرگزاری فارس

وب‌گاه ورزش سه

محرم نویدکیا پس از بازی با آلومینیوم انتقادات مبهمی را نسبت به تیم ملی مطرح کرد.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه مشرق نیوز

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: سعی کردم در این دوسال خیلی محترمانه تا جایی که در توانم بود به تیم ملی کمک کنم. ولی فکر می کنم واقعا اشتباه کردم.

وب‌گاه خبر آنلاین

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: سعی کردم در این دوسال خیلی محترمانه تا جایی که در توانم بود به تیم ملی کمک کنم.

خبرگزاری تسنیم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: واقعاً برای من سخت بود بدون محمود کریمی و مرزبان کار را در سپاهان ادامه بدهم، ولی وظیفه‌ام بود که کار را تمام کنم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: از برگزاری نمایشگاه‌های کار در سراسر کشور حمایت و پشتیبانی می‌کنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

تابناک نوشت: اگر قرار است این تجمع را توصیف کنیم، به گونه‌ای نباشد که از روی احساس و علاقه خدای نکرده به دامن افراط و تفریط بیفتیم. وقتی می‌گوییم «ما بیشماریم» یا «ما لشکرکشی کردیم» بدانیم و آگاه باشیم که این سخنان می‌تواند چه بار معنایی داشته باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

خبرگزاری صدا و سیما نوشت: استاد ارتباطات گفت: نسل جدید با واژه های جدید متعلق به خود که برای نسل های قبلی غریبه است گاهی اوقات شعرهایی را می خواند و چند سالی بود شعرهای آن ور آبی از برخی خواننده ها مقداری رواج پیدا کرده و با اقبالی مواجه شده بود و بزن و بکوب و سر و صدایی داشت.

خبرگزاری دانا

معاون فرهنگی آستان حضرت معصومه (س) با اشاره به مولودی خوانی جشن میلاد حضرت معصومه (س) با حضور محمود کریمی در روز میلاد، گفت: فیلم حضرت معصومه ابتدا صورت انیمیشن تولید می‌شود و سپس فیلم اصلی ساخته می‌شود همچنین تله فیلم حضرت معصومه (س) نیز در حال مراحل پایانی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: محمود کریمی گفت: خدا خواست و این سرود گرفت. با خدادادگان ستیزه مکن که خدا داده را خدا داده.

وب‌گاه مشرق نیوز

اجتماع بزرگ «سلام فرمانده» در ورزشگاه آزادی باعث شد ضدانقلاب برای مقابله با موج سازی این رخداد بزرگ دوقطبی‌هایی برای فضای رسانه‌ای طراحی و اجرا کند.