دوشنبه 9 مهر 1403

محمود کریمی

محمود کریمی

وب‌گاه عصر ایران

اطلاع کافی از شرایط و ضوابط انتخاب رشته کنکور سال جاری یکی از مهم ترین مواردی است که باید در انتخاب رشته هر سال مد نظر قرار گیرد.

وب‌گاه عصر ایران

مراسم شبیه خوانی حسینی روز عاشورا در روستای سید محمد تفاخ الهدامه شهرستان شوش خوزستان امسال سی و ششمین سال برگزاری خود را پشت سر گذاشت./ عکس: سمیه لویمی، مریم طرفی، یاسین سلامات، مریم طلایی و لمیا نیسی

وب‌گاه عصر ایران

مراسم عزاداری و تعزیه خوانی به مناسبت عاشورای حسینی در خرمشهر خوزستان برگزار شد. امسال با وجود گرمای طاقت فرسای خوزستان، بسیاری از موکب ها با آب خنک از عزاداران پذیرایی می کردند./ عکس: فرحناز جمشیدی پور

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مراسم عزاداری شام غریبان حسینی دوشنبه شب در حسینیه امام خمینی (ره) با حضور حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزار شد.

وب‌گاه عصر ایران

این سدِ اضطراب‌زا، آسیب‌های روانی بسیاری را با خودش به همراه داشت. تا جایی‌که پایان زندگی بسیاری از نوجوانان ما را رقم زده است.

وب‌گاه عصر ایران

متوسط مصرف سوخت شاسی بلند جیلی Xingyue L هیبرید حدود 4.3 لیتر در هر 100 کیلومتر گزارش شده که در نوع خود آمار جالبی به نظر می رسد.

وب‌گاه عصر ایران

دبیرکل سازمان ملل گفت: این لحظه ای است که خطر یک رویارویی هسته ای که ما دهه هاست آن را فراموش کرده ایم، بار دیگر احیا شده است.

وب‌گاه عصر ایران

این لایحه که یکی ازمحورهای اصلی دستور کار جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا بود حالا به مجلس نمایندگان این کشور که اکثریت آن را اعضای حزب دموکرات تشکیل می‌دهند، ارسال شده است.

وب‌گاه عصر ایران

وی از اعمال محدودیت تردد وسائط نقلیه سنگین از هشت صبح امروز الی 24 امشب خبر داد و خاطرنشان کرد: توقع داریم رانندگان به ویژه مسافرین که قصد خروج از استان را دارند، از عجله و شتاب خودداری کنند و سفر خود را به ساعات پایانی موکول نکنند و در حالت خستگی و خواب آلودگی از رانندگی بپرهیزند.

خبرگزاری دانا

مراسم عزاداری شام غریبان امام حسین (ع) در حسینیه امام خمینی (ره) و در حضور رهبر معظم انقلاب برگزار شد.

وب‌گاه منیبان

مراسم عزاداری شام غریبان در حسینیه امام خمینی (ره) با حضور رهبر انقلاب اسلامی برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

حدیث امام رضا (ع) به الریان بن شبیب را همزمان با روز عاشورای حسینی بخوانید؛ در این حدیث ثامن‌الحجج (ع) به نحوه شهادت امام حسین (ع) اشاره می‌کنند.