شنبه 8 اردیبهشت 1403

محموله حشیش با درایت پلیس به مقصد نرسید

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
محموله حشیش با درایت پلیس به مقصد نرسید

تهران - ایرنا - رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران از دستگیری پدر و پسر قاچاقچی در عملیات مشترک با پلیس استان یزد خبر داد و گفت: از خودرو متهمان 39 کیلوگرم حشیش کشف شد.

به گزارش ایرنا از اعلام روز شنبه پلیس تهران بزرگ، سرهنگ "عبدالوهاب حسنوند" اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه یکی از قاچاقچیان حرفه ای قصد دارد مقادیری موادمخدر از استان های جنوبی کشور تهیه و به استان مشهد منتقل کند، بررسی موضوع در اختیار تیمی از ماموران پایگاه یازدهم پلیس مبارزه با موادمخدر قرار گرفت.

وی عنوان کرد: با تکمیل رصدهای اطلاعاتی مشخص شد که متهم با استفاده از یک دستگاه خودرو تریلر تحت پوشش باربری با همکاری پسرش به استان جنوبی کشور مراجعه و مقادیری حشیش از قاچاقچیان مواد مخدر تهیه کرده‌است و قصد دارد بعد از گذشتن از استان یزد به استان مشهد منتقل کند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت، ادامه داد: با اخذ نیابت قضائی تیمی از ماموران عملیات پایگاه یازدهم این پلیس به استان یزد اعزام شدند.

حسنوند ابراز داشت: با همکاری پلیس مبارزه با موادمخدر استان یزد خودرو متهمان در محور مواصلاتی استان یزد - مشهد مشاهده و مراقبت های ویژه پلیسی آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه ماموران پس از مراقبت های ویژه در عملیاتی خودرو متهمان را متوقف و راننده و سرنشین آن را دستگیر کردند، گفت: در بررسی از داخل این خودرو 39 کیلوگرم حشیش کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران خاطر شان کرد: با اعتراف صریح متهمان به جرم ارتکابی و تکمیل تحقیقات پلیسی، سوداگران مرگ در اختیار مقام قضائی قرار گرفتند.

*س_برچسب‌ها_س*