جمعه 14 اردیبهشت 1403

مدارس کدام شهرها امروز تعطیل است؟ 28 بهمن 1402

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
مدارس کدام شهرها امروز تعطیل است؟ 28 بهمن 1402

اقتصادنیوز: به دلیل سرمای شدید و بارش برف کلاس های مدارس برخی از شهرها در سراسر کشور امروز (شنبه 28 بهمن ماه 1402) به صورت غیرحضوری برگزار می شود.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از جماران، مدارس کردستان امروز تعطیل شد.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان به دلیل برودت هوا و تداوم بارش برف و باران از غیرحضوری شدن فعالیت برخی مدارس سطح استان خبر داد.

مدارس ابتدایی 3 شهرستان اردبیل مجازی است

به‌دلیل بارش برف و سرمای هوا مدارس ابتدایی اردبیل، نمین و سرعین مجازی است.

مدارس شهرستان دیواندره غیر حضوری شد

روابط عمومی آموزش و پرورش دیواندره اعلام کرد روز شنبه فعالیت کلیه مدارس شهر و روستای این شهرستان در تمام مقاطع تحصیلی در نوبت صبح و بعد از ظهر به صورت غیر حضوری بوده و آموزش در بستر شاد انجام می‌گیرد.

غیرحضوری شدن و تأخیر در فعالیت برخی مدارس مریوان

مسوول روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان از غیرحضوری شدن و تأخیر در شروع به فعالیت برخی از مدارس مریوان در روز شنبه 28 بهمن ماه خبر داد.

میثم منتشلو شامگاه جمعه به خبرنگاران رسانه‌های استان کردستان اعلام کرد: با تصمیم فرماندار شهرستان مریوان، به دلیل برودت هوا و تداوم بارش برف و باران، فعالیت کلیه مدارس دوره‌های مختلف تحصیلی بخش سرشیو و کوماسی در نوبت صبح و بعدازظهرِ فردا شنبه 28 بهمن‌ماه 1402 به صورت غیر حضوری است.

وی افزود: در این مناطق آموزش در بستر شبکه شاد انجام خواهد شد.

مسؤول روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان اضافه کرد: فردا شنبه 28 بهمن ماه فعالیت مدارس سطح شهر مریوان و بخش‌های مرکزی و خاوومیرآباد در تمامی دوره‌های تحصیلی در نوبت صبح با تأخیر و از ساعت 9 شروع خواهد شد.

مدارس استان همدان غیر حضوری شد

مدارس استان همدان در همه مقاطع تحصیلی در روز شنبه بیست و هشتم بهمن ماه بدلیل برودت هوا غیر حضوری شد.

تکمیل می شود...

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید