دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

مدال المپیک

مدال المپیک

وب‌گاه ورزش سه

میر مصطفی جوادی در دسته 89 کیلوگرم سهمیه حضور در المپیک پاریس2024 را کسب کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ملی‌پوش روئینگ گفت: در المپیک پاریس کسب مدال برای ما خیلی دور از دسترس است و این موضوع تنها برای رشته ما نیست. شاید کسب مدال اتفاق بیفتد اما ما رکوردی هستیم و با قهرمانان جهان و المپیک فاصله زیادی داریم.

وب‌گاه ورزش سه

سال المپیک برای ورزش ایران بیش از هر رشته ای در کشتی خلاصه می شود، جایی که دنیا چشم انتظار هفتمین رویارویی یل جویبار و دیوید تیلور آمریکایی است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، عبدالرشید سعدالله‌یف برای اولین بار در دوران حرفه‌ای خود، در مسابقات مقدماتی به امید کسب امتیاز برای المپیک پاریس شرکت خواهد کرد. او در 2 حضور قبلی خود در المپیک‌های ریو 2016 و توکیو 2020 به ترتیب پس از پیروزی در مسابقات جهانی سال‌های 2015 و 2019 کسب سهمیه کرده بود. اما این بار سعدالله‌یف اگر واجد شرایط شود، به‌عنوان قهرمان جهان به پاریس نمی‌رود...

خبرگزاری تسنیم

تکواندوی ایران در سال 1402 اتفاق و حواشی زیادی را پشت سر گذاشت.

خبرگزاری تسنیم

رئیس فدراسیون تیراندازی در گفت‌وگوی تفصیلی با تسنیم درخصوص شرایط این رشته در سال گذشته و انتظاراتش در سال جدید مطالبی را بیان کرد.

وب‌گاه فرارو

نایب رئیس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: کسب مدال در المپیک نه در وزنه‌برداری بلکه در تمامی رشته‌های ورزشی سخت است و ورزشکاران باید از دهان شیر مدال‌های المپیک را بیرون بکشند.

وب‌گاه مشرق نیوز

نایب رییس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: کسب مدال در المپیک نه در وزنه‌برداری بلکه در تمامی رشته‌های ورزشی سخت است و ورزشکاران باید از دهان شیر مدال‌های المپیک را بیرون بکشند.

خبرگزاری تسنیم

در این مدت بارها شاهد تصمیمات مبهم و آنی از سوی مسئولین فدراسیون شمشیربازی بدون توضیحات قانع کننده و یا شفاف هستیم.

وب‌گاه ورزش سه

نایب رییس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: کسب مدال در المپیک نه در وزنه‌برداری بلکه در تمامی رشته‌های ورزشی سخت است و ورزشکاران باید از دهان شیر مدال‌های المپیک را بیرون بکشند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ملی‌پوش دسته 89 کیلوگرم وزنه‌برداری ایران در واکنش به ناامیدی برخی دوستان از طلایی شدن وزنه‌برداری ایران در المپیک پاریس گفت: مسئولان خیلی قاطعانه حرف زدند ولی امیدوارم اشتباه کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

حسین رضازاده، چهره پرافتخار ورزش ایران گفت: این مردم بزرگوار باید بهتر زندگی کنند و مسوولان باید با جدیت کار کنند تا مشکلات اقتصادی کمتر شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزنه‌بردار دسته 102 کیلوگرم ایران در واکنش به ناامیدی برخی از طلایی شدن وزنه‌برداری ایران در المپیک پاریس گفت: باید دوستان یک بار زیر وزنه بروند تا بفهمند وزنه‌برداری یعنی چه! حرف‌ها بر رویم اثر ندارد و برای مدال المپیک جان می‌دهم.

خبرگزاری تسنیم

بوکس ایران در سال گذشته در سه رویداد مهم حاضر شد و نتیجه‌ای جز ناکامی مطلق نداشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کشتی ایران چه با حسن یزدانی، چه کامران قاسم‌پور و یا حتی هادی وفایی‌پور فقط باید دنبال کسب نشان طلای 86 کیلوگرم بازی‌های المپیک باشد. تیم ملی کشتی آزاد کشورمان همه تلاشش را خواهد کرد که با شش سهمیه کامل راهی پاریس شود. رحمان عموزاد در 65 کیلو، حسن یزدانی در 86 کیلو و امیرحسین زارع در 125 کیلوگرم سهمیه حضور در المپیک را در مسابقات جهانی 2023 بلگراد گرفتند و حالا با احمد جوان در 57 کیلو،...

وب‌گاه الف

کشتی ایران چه با حسن یزدانی، چه کامران قاسم‌پور و یا حتی هادی وفایی‌پور فقط باید دنبال کسب نشان طلای 86 کیلوگرم بازی‌های المپیک باشد.