دوشنبه 16 مهر 1403

مدیرعامل باشگاه وچان: پیروزی برابر نماینده ایلام دور از دسترس نیست

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
مدیرعامل باشگاه وچان: پیروزی برابر نماینده ایلام دور از دسترس نیست

سنندج - ایرنا - مدیرعامل باشگاه وچان کردستان گفت: همه چیز برای کسب یک برد شیرین برابر نماینده ایلام در لیگ برتر فراهم است و امیدواریم شرایط جوی همراه تیم ما برای این بازی باشد.

به گزارش ایرنا، سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال بانوان کشورمان از امروز آغاز می‌شود و نایب قهرمان فصل گذشته لیگ «وچان کردستان» در اولین دیدار خود مهمان تیم پالایش گاز در ورزشگاه عدالت ایلام است.

این بازی از ساعت 14 آغاز می‌شود و مهناز ذکایی، بهاره سیفی، آتنا لشنی و زهره اسکندری قضاوت آن را بر عهده خواهند داشت.

تیم وچان که روزهای پرحاشیه ای را در 2 ماه گذشته پشت سر گذاشت، البته نگاهش متوجه جذب بازیکنانی از رده نوجوانان و جوانان بود چرا که نگاهی هم به آینده تیمش دارد.

گلنوش خسروی، زهرا قنبری، بشری بنفشی، غزاله صالحی پور، دنیا بندار و پریسا گراوندی بازیکنان جدید این تیم هستند که در فصل نقل و انتقالات به وچان کردستان پیوستند، فاطمه صادقی کاپیتان فصل قبل تیم در فصل جدید، به عنوان مربی سکان هدایت وچان را بدست گرفته است.

اگر چه مدیرعامل باشگاه وچان کردستان همه بازیکنان تیمش را ارزشمند و پرقدرت می‌داند و کارشناسان هلاله عبداللهی، فاطمه مخدومی، گلنوش خسروی، الهام فرهمند و فاطمه شعبان را بازیکنان کلیدی وچان معرفی می‌کنند.

مدیرعامل باشگاه وچان کردستان روز جمعه در گفت و گوبا خبرنگار ایرنا از وضعیت بسیار خوب تیمش خبر داد و گفت: همه چیز برای یک برد شیرین و پرگل مقابل حریف ایلامی فراهم است.

کاظم مفاخری با بیان اینکه هر بازی در این فصل برای وچان حکم بازی نهایی را دارد، افزود: هیچکدام از حریفان‌مان را دست کم نمی‌گیریم و با کار تیمی قوی بدنبال بردهای پرگل هستیم.

وی حریف ایلامی تیمش را تیمی منسجم و قوی دانست و اظهار داشت: تیم وچان از نظر فنی کاملا آماده و همه جوانب بازی امروز را اندیشیده و در شرایط جوی (بارانی) امیدواریم بازی تماشایی را هر دو تیم ارائه دهند.

مفاخری در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا مبنی بر جدایی زهرا خواجوی رکورددار کلین شیت، دروازه بان مطرح فصل قبل وچان از این تیم تاکید کرد: پریسا گراوندی دروازه بان جدید تیم هم کاملا قوی است و آموزش های لازم را برای دفاع از دروازه وچان دیده و جای نگرانی نداریم.

مدیرعامل باشگاه وچان کردستان به انجام نمونه‌گیری کرونا از بازیکنان تیمش اشاره کرد و گفت: هیچکدام از بازیکنان مشکلی نداشتند و همه آنان برای بازی امروز آماده هستند.

وی گروهی را که وچان در آن قرار گرفته مناسب دانست و تاکید کرد: با این وجود کوچکترین خطا شرایط را تغییر می‌دهد و شاید جبرانش به سختی و یا غیر ممکن شود چون وچان بدنبال سرگروهی است.

تیم وچان کردستان در فصل قبل رقابت‌های لیگ برتر بانوان کشور توانست عنوان نایب‌قهرمانی را پس از تیم مدعی شهرداری بم بدست آورد، در فصل جدید لیگ برتر فوتبال بانوان کشور 12 تیم حاضر هستند که در 2 گروه 6 تیمی باهم رقابت خواهند کرد.

در گروه نخست شهرداری بم، سپاهان اصفهان، نماینده البرز، ذوب‌آهن اصفهان، همیاری آذربایجان غربی و نماینده خوزستان حضور دارند و در دیگر گروه تیم‌های وچان کردستان، شهرداری سیرجان، پالایش گاز ایلام، ملوان بندرانزلی، زاگرس شیراز و نماینده بوشهر به رقابت خواهند پرداخت.

مسابقات لیگ برتر زنان از امروز جمعه هفتم آذرماه آغاز خواهد شد.

*س_برچسب‌ها_س*