سه‌شنبه 17 مهر 1403

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی شد؛ مصطفی سالاری کیست؟

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی شد؛ مصطفی سالاری کیست؟

مصطفی سالاری به عنوان مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی منصوب شد با حکمی از سوی احمد میدری، وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی، مصطفی سالاری به عنوان مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی منصوب شد با صدور حکمی از سوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس هیات امنای سازمان تامین اجتماعی و صندوق‌های تابعه «مصطفی سالاری» سرپرست سازمان تامین اجتماعی شد. وی در دولت روحانی نیز مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی...

با حکمی از سوی احمد میدری، وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی، مصطفی سالاری به عنوان مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی منصوب شد

با صدور حکمی از سوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس هیات امنای سازمان تامین اجتماعی و صندوق‌های تابعه «مصطفی سالاری» سرپرست سازمان تامین اجتماعی شد. وی در دولت روحانی نیز مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی بود.

مصطفی سالاری یک سیاستمدار و مدیر اجرایی ایرانی است که در سال 1355 در شبانکاره (استان بوشهر) متولد شده است. او دارای دکترای حقوق از دانشگاه تهران است و در دولت‌های یازدهم و دوازدهم به عنوان استاندار بوشهر و گیلان خدمت کرده است. از دیگر مسئولیت‌های برجسته او می‌توان به مدیرعاملی سازمان تأمین اجتماعی اشاره کرد که از سال 1398 به عنوان شانزدهمین مدیرعامل این سازمان منصوب شد.

در طول فعالیت خود در سازمان تأمین اجتماعی، مصطفی سالاری پروژه‌های مهمی مانند اجرای نسخه الکترونیک خدمات و طرح متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان را به اجرا درآورد. او همچنین سابقه فعالیت در وزارت نفت و منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس را دارد.

او پیش از مدیرعاملی سازمان تأمین اجتماعی، سالاری به مدت دو سال استاندار گیلان بود و در این دوره توانست پروژه‌های توسعه‌ای مختلفی را به سرانجام برساند‌.

--> هم اکنون دیگران می خوانند