جمعه 31 فروردین 1403

مدیرکل ورزش استان همدان: فدراسیون در خصوص علت فوت بوکسور ملایری پاسخگو باشد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
مدیرکل ورزش استان همدان: فدراسیون در خصوص علت فوت بوکسور ملایری پاسخگو باشد

همدان - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: فدراسیون بوکس در خصوص علت فوت و پاسخگویی مبنی بر چرایی وقوع این حادثه برای بوکسور جوان اهل ملایری، مسئولیت دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی حقیقی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای پیگیری این حادثه تلخ از همان موقع انتقال مرحوم روستایی به بیمارستان کوثر سنندج، به محل عزیمت کردیم اما متاسفانه وی فوت کرده بود.

وی اضافه کرد: مسوولیت این حادثه ناگوار و تلخ بر عهده فدراسیون بوکس است چرا که اردوی تیم ملی زیر مستقیم این فدراسیون بوده و باید پیگیری و پاسخگویی لازم را برای علت فوت داشته باشند.

حقیقی خاطرنشان کرد: این حادثه بسیار تلخ و تاسف بار بود و جامعه ورزش استان همدان را غرق غم و اندوه کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدامین روستایی ملی‌پوش تیم جوانان بوکس ایران پس از اینکه به کما رفت و تحت عمل جراحی قرار گرفت، بامداد دیروز درگذشت. اتفاقی که جامعه بوکس کشور را تحت تاثیرقرار داد.

اردوی تیم جوانان بوکس ایران در «کامیاران» یکی از نواحی استان کردستان در حال برگزاری است، مرحوم روستایی نیز در اردو حضور داشت.

بر این اساس، روستایی بوکسور اهل استان همدان وزن 60 کیلوگرم این تیم که عنوان نایب قهرمانی کشور در مسابقات مشهد را کسب کرده بود در جریان یکی از تمرینات، بی‌هوش شد.

با حضور پزشکان و اورژانس انتقال وی از کامیاران به سنندج صورت گرفت اما وی پیش از رسیدن به بیمارستان به کما رفت.

با تلاش رئیس هیات بوکس کردستان، استاندار و مسئولان استانی، این بوکسور جوان از سوی یک پزشک متخصص مورد عمل جراحی قرار گرفت و همانجا اعلام شد وی به دلیل سکته مغزی به کما رفته است.

برچسب‌ها