دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

مذهبی

مذهبی

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان بسیج اساتید با بیان ماموریت‌های دوازده گانه بسیج مستضعفین، رسالت بسیج اساتید را تعمیق و گسترش ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی و صیانت از آن در نهاد علم و در سطح ملی و بین‌المللی دانست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نایب رئیس مجلس در پاسخ به تذکر یکی از نمایندگان گفت: تمام کارکنان دستگاه‌های اجرایی که از طریق دستگاه‌ها به کار گرفته شدند مشمول طرح کاهش ساعت کاری در هفته خواهند شد. نایب رئیس مجلس در پاسخ به تذکر یکی از نمایندگان گفت: تمام کارکنان دستگاه‌های اجرایی که از طریق دستگاه‌ها به کار گرفته شدند مشمول طرح کاهش ساعت کاری در هفته خواهند شد. حجت‌الاسلام والمسلمین سیدسلمان ذاکر در جلسه علنی امروز...

وب‌گاه گسترش

احسان خاندوزی گفت: با توجه به استقبال 60 میلیون نفری از اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی و تأثیر مثبتی که بر طبقات ضعیف و متوسط جامعه گذاشته اهتمام دولت تأمین منابع لازم برای ادامه طرح است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزارت خارجه جمهوری آذربایجان در پیامی «روز استقلال اسرائیل» (سالروز نکبت) را تبریک گفت و برای صهیونیست‌ها آرزوی بهترین‌ها را کرد. وزارت خارجه جمهوری آذربایجان در پیامی «روز استقلال اسرائیل» (سالروز نکبت) را تبریک گفت و برای صهیونیست‌ها آرزوی بهترین‌ها را کرد. به گزارش عرشه آنلاین، در بحبوحه انتقادهای بین‌المللی از نسل‌کشی اسرائیل در غزه و فشارها برای پایان دادن به این جنگ که این روزها...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان حج و زیارت جزییات پوشش بیمه‌ای زائران حج تمتع 1403 را اعلام کرد.

خبرگزاری تسنیم

در بخش‌هایی از کتاب «مرد ابدی» می‌خوانیم: عشق داشت در ازدحام تیر و توپ و تفنگ، جایی در دل فرمانده جوان توپخانه باز می‌کرد. اما باز هم مردد بود....

وب‌گاه مشرق نیوز

سرباز یهودی با تعجب پرسید؛ مگر تو مسلمان نیستی که ماه رمضان روزه می‌خوری؟! گفت؛ من در میان مسلمانان مثل تو در میان یهودیان هستم!

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سازمان حج و زیارت جزئیات پوشش بیمه‌ای حج تمتع امسال را اعلام کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جزئیات پوشش بیمه‌ای حج تمتع 1403 اعلام شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: برادر یک عضو شورای شهر باغستان و یک کارمند شهرداری بازداشت شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آیت‌الله جوادی آملی، مرجع تقلید شیعیان گفت: ما بزرگیم و کشور نیز دارای سرمایه های عظیم خدادادی است، لذا در شأن مردم ایران نیست که کمیته امدادی و با گرانی اداره شوند.

وب‌گاه الف

رییس جمهور با بیان این که مباحث علمی و نظری در زمینه شناخت عدالت و مبارزه با فساد ضروری است، گفت: باید رصد کنیم ببینیم بعد از 45 سال کجا به عدالت عمل کردیم و کجا عقب ماندیم و تلاش کنیم عقب‌ماندگی‌ها جبران شود.

وب‌گاه عصر ایران

در پی اقدامات قاطعانه در برخورد با فساد در شهرداری و شورای شهر باغستان، برادر یکی از اعضای شورای شهر و یک کارمند شهرداری این شهر به اتهام رشوه توسط پاسداران گمنام امام زمان (عج) در استان تهران بازداشت شدند.