یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

مذهبی

مذهبی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار رضا بنی اسدی فر؛ فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا با اشاره به اهمیت عملیات بزرگ حج تمتع 1403 و اعزام زائران خانه خدا گفت: همکارانم در پلیس فرودگاه‌های فرماندهی یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا با برنامه ریزی‌های انجام شده در آمادگی کامل برای تأمین امنیت زائران در دو مرحله اعزام و بازگشت از سرزمین وحی قرار دارند. وی با اشاره به اینکه...

خبرگزاری تسنیم

شرکت‌کنندگان در طرح تخصصی حفظ کل قرآن که از سوی مؤسسه مشکات برگزار می‌شود، می‌توانند جهت دریافت مدرک کارشناسی علوم قرآن و حدیث از سوی وزارت علوم و تحقیقات اقدام کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، هادی طحان‌نظیف عضو حقوقدان و سخنگوی شورای نگهبان چند روز پس از برگزاری مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به نمایشگاه کتاب تهران رفت. وی در بدو ورود به مصلای امام خمینی (ره) مورد استقبال مسئولان و برگزارکنندگان این رویداد بزرگ فرهنگی قرار گرفت و در گفتگوی با آن‌ها از روند برگزاری نمایشگاه و میزان استقبال مردم مطلع شد. سخنگوی شورای...

وب‌گاه عصر ایران

رئیس سازمان حج و زیارت گفت: از ابراز محبت و التفات رهبر انقلاب و تفقد ایشان به فرزندانشان در سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری و همه کارگزاران حج در راستای خدمت رسانی به ضیوف الرحمن تشکر می‌کنیم.

وب‌گاه فرارو

نخستین کاروان‌های حج تمتع 1402 بامداد امروز (3 خرداد) از فرودگاه امام خمینی (ره) وارد مدینه منوره شدند. زائران کشورمان در بدو ورود در فرودگاه مدینه با گل و گلاب مورد استقبال قرار گرفتند و سپس راهی هتل‌های خود شدند و در محل اسکان خود نیز با گل، شیرینی و خرما استقبال شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ناصر کنعانی گفت: حقوق بشر آمریکایی و صهیونیستی دو روی یک سکه‌اند، یکی در نقب، یکی در گوانتانامو و ابوغریب.

خبرگزاری تسنیم

مدیر حوزه‌های علمیه کشور، از «ستاد راهبری جمعیت» به عنوان یکی از اولین ستادهای راهبری در حوزه یاد کرد و گفت: این ستاد به صورت جهادی آغاز به فعالیت کرد. در عین حال به طور مداوم خود را ارزیابی کرده و ارتقا می‌دهد.

خبرگزاری تسنیم

تازه‌ترین کتاب علی شعیبی با عنوان «سبزترین امام» با نگاهی به زندگی امام حسن (ع) و با تلاش پاسخ دادن به شبهات مطرح شده درباره ایشان از سوی نشر معارف منتشر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

«کسانی که برای ایران پیش از اسلام جایگاهی قابل نبودند، اکنون برای اقناع مردم به رعایت یک ارزشی که مدعی اسلامی بودن آن هستند، به شخصیت‌های خیالی و اسطوره‌ای از شاهنامه ارجاع می‌دهند و جالب اینکه کاملا هم اشتباه استناد می‌کنند.» عباس عبدی در یادداشتی با عنوان «تناقضات جریان رسمی» در روزنامه اعتماد نوشت: به نظر می‌رسد که هر یک از رویکردهای سیاسی در ایران کمابیش دچار تناقضات و مشکلات منطقی...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، شهر بلگورود ظهر روز یکشنبه مورد حمله گسترده موشکی نیروهای مسلح اوکراین قرار گرفت. در این حملات طرف اوکراینی از سامانه های موشکی توچکا - یو، اولخا و RM-70 Vampir استفاده کرد. بر اثر اصابت موشک بخشی از یک ساختمان مسکونی چندطبقه در این شهر فروریخت و سپس در حین پاکسازی آوار، دومین فروریختگی رخ داد و کل سقف ساختمان ریزش کرد. وزارت حوادث غیرمترقبه...

خبرگزاری تسنیم

مسئول عملیات حج فرودگاه‌های کشور، گفت: فرودگاه‌های مجری عملیات حج ضمن آمادگی‌های هوانوردی و فرودگاهی برای تکریم هر چه بیشتر زائران حریم الهی و نبوی (ص) مهیا هستند.

خبرگزاری تسنیم

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گفت: با توجه به مبلغ 21 هزار میلیارد تومان کمک‌های مردمی خیرین و مراکز نیکوکاری، شاهد رشد 26 درصدی در سال 1402 نسبت به سال 1401 بوده‌ایم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اعضای هیئت علمی پنجمین کنگره جهانی حضرت امام علی‌بن موسی الرضا علیهما السلام که در تاریخ 19 اردیبهشت 1403 برگزار شده بود، صبح امروز (دوشنبه) در محل برگزاری این کنگره در حرم مطهر رضوی منتشر شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: متن بیانات رهبری در دیدار با اعضای علمی کنگره جهانی حضرت رضا (ع) منتشر شد.

وب‌گاه فرارو

عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: «اگر با تکمیل خط مونوریل قم مسیر آن فقط به مصلی ختم شود، همان‌طور که منتقدان می‌گویند ارزش ترافیکی و حمل‌ونقلی ندارد.»