جمعه 21 اردیبهشت 1403

مذهبی

مذهبی

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمد علی ابطحی به تجمع روحانیون قم با لباس نظامی در حمایت از برخورد با بی حجابی واکنش نشان داد. محمد علی ابطحی به تجمع روحانیون قم با لباس نظامی در حمایت از برخورد با بی حجابی واکنش نشان داد. به گزارش عرشه آنلاین، «تنظیم کنندگان مراسم حضور روحانیانِ لباس رزم پوشیده برای حجاب در قم ضربه‌های سنگینی بر پیکر نحیف شده وکم رمق روحانیت وارد می‌کنند.»

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، متن پیام تبریک قاسم عموعابدینی به شرح زیر است: خدمت‌رسانی به جامعه، فرهنگ‌سازی و توسعه حرفه‌ای تدریس از جمله اهداف راهبردی دانشگاه‌های موفق دنیاست. جایگاه والای ایران در کسب دستاورد‌های علمی، مرهون تلاش‌های عالمانه و متعهدانه اعضای هیئت علمی و یاوران علمی است که روشنی‌بخش مسیر اعتلای دانایی و فرهیختگی‌اند. بخش اعظم این تلاش‌ها در کلاس‌های درس...

وب‌گاه عرشه آنلاین

آیت الله مکارم شیرازی در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی پیامی را به سردار رادان ابلاغ کرد. آیت الله مکارم شیرازی در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی پیامی را به سردار رادان ابلاغ کرد. به گزارش عرشه آنلاین، آیت الله مکارم از طرح نور تشکر کرد و گفت که با قوت این برنامه را ادامه دهید، حاشیه سازی نشود و احترامات رعایت شود، سست نشوید و محکم ادامه دهید و برای موفقیت نیروی انتظامی دعا کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عکسی از کاظم صدیقی در نماز جمعه روز گذشته تهران پربازدید شد. عکسی از کاظم صدیقی در نماز جمعه روز گذشته تهران پربازدید شد. به گزارش عرشه آنلاین، کاظم صدیقی که این روزها نامش با پرونده زمین خواری در حوزه علمیه ازگل درحال تکرار شدن است، در نماز جمعه روز گذشته تهران حضور داشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

معصومه حائری، همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی (ره) روز پنجشنبه 6 اردیبهشت ماه دار فانی را وداع گفت.

خبرگزاری تسنیم

نشست ادبی «عصا بیفکن»؛ در استقبال جمعی از شاعران کشورهای ایران، افغانستان و هندوستان از غزل رهبر معظم انقلاب برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

در نظام تجلیات میان جلوه وجودی زن و مرد تفاوت‌های بازتابش وجود دارد. ولی مهم این است که ارزشمندی هر کدام از این بازتابش‌ها در حوزه خاصی پیدا می‌شود و به طور کلی نمی‌توان حکم کرد که کدام یک از این دو بر دیگری برتری دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ اسماعیل احسان پور درباره ترافیک امروز شهر تهران گفت: با رصدی که از طریق مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودرو‌ها در ساعات ابتدایی صبح روز شنبه هشتم اردیبهشت ماه 1403 از سطح معابر بزرگراه‌هایی شهر تهران انجام شد، شاهد شروع ترافیک در مسیر‌های غربی، شرقی و جنوبی به سمت مرکز شهر تهران و معابری پرتردد و دارای ترافیکی سنگین...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رییس مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ گفت: طرح گذرگاه عابر پیاده در معابر شهر تهران در حال اجراست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از وضعیت اقتصادی ایران دست پیدا کنیم.

وب‌گاه گسترش

رئیس سازمان حج و زیارت اظهار کرد: در کشور، تصور وجود دارد که هزینه حج به دلیل محاسبه هزینه‌ها بر اساس نرخ ارز خارجی، گران است در حالیکه هزینه‌ها در داخل کشور بر اساس نرخ ارز داخلی محاسبه می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

گروه مقاومت اسلامی عراق در عملیات‌های گذشته به سرزمین‌های اشغالی، هشدار داده بود که در صورت ادامه حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، عملیات خود علیه مواضع این رژیم را تشدید خواهد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در بیانیه مقاومت اسلامی عراق بر تداوم حملات به اهداف رژیم اسرائیل در پاسخ به جنایت‌های این رژیم در هدف قرار دادن غیرنظامیان تأکید شده است.

وب‌گاه فرارو

بانک مرکزی به احتمال بسیار زیاد، علاقه‌ای ندارد که نرخ ارز در بازار آزاد 65 تومان باقی بماند، اما توان این را ندارد که در شرایط فعلی تزریق کافی در بازار را انجام داده و نرخ دلار را کاهش دهد. اگر بانک مرکزی می‌توانست با یک تزریق معقول، نرخ را در بازار آزاد کاهش دهد، اولویت بر این بود که نرخ در بازار آزاد کاهش پیدا کند. اما چون در حال حاضر بانک مرکزی نمی‌تواند با تزریق معقول، نرخ را کاهش...

وب‌گاه خبر آنلاین

کاظم صدیقی که این روزها نامش با پرونده زمین خواری در حوزه علمیه ازگل درحال تکرار شدن است، در نماز جمعه روز گذشته تهران حضور داشت.

خبرگزاری تسنیم

سردار رادان فرمانده فراجا با اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار کرد.