دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

مذهبی

مذهبی

خبرگزاری تسنیم

رئیس قوه قضاییه در جریان بازدید از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ضمن گفت‌وگو با ناشران، نویسندگان و گردانندگان غرفه‌های کتاب، از نزدیک در جریان تازه‌های نشر، وضعیت بازار کتاب، و میزان استقبال از نمایشگاه قرار گرفت.

خبرگزاری تسنیم

مسئول ستاد مدینه منوره با اشاره به اینکه مدت زمان حضور هر کاروان از زائران ایرانی در مدینه منوره پنج روز است، گفت: در روزهای آینده حدود 12 هزار نفر از هموطنانمان در مدینه حضور خواهند یافت.

وب‌گاه مشرق نیوز

حضور با برکت امام هشتم (علیه السلام) در خراسان باعث می شود که شیعیان و محبان اهل بیت رسالت با اشتیاق زیارت چهره تابناک امامت و ولایت از نقاط مختلف بسوی ایران حرکت کنند که یکی از آنان برادر حضرت بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو، امروز 26 اردیبهشت‌ماه نشست خبری تبیین و تشریح برنامه‌های ستاد برگزاری جشن بزرگ امام رضایی‌ها با حضور عباس حیدری، دبیر اجرایی این رویداد و مصطفی زیبایی‌نژاد، مدیر کل فرهنگی شهرداری تهران در تالار ایوان شمس برگزار شد. در ابتدای این نشست، عباس حیدری ضمن تبریک دهه کرامت، گفت: بزرگ‌ترین برنامه‌ای که برای این دهه در نظر گرفته شده است، جشن بزرگ امام...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس سازمان حج و زیارت با ارائه توضیحاتی درباره برقراری عمره در سال 1403، آخرین وضعیت خدمات‌رسانی به لحاظ تغذیه، اسکان و درمان زائران ایرانی در حج را تشریح کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس سازمان حج و زیارت درباره برقراری عمره در سال 1403 توضیحاتی ارائه داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار سرتیپ پاسدار «حسن حسن‌زاده» فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ به همراه جمعی از کارکنان این نهاد با حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره) به مناسبت سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) با آرمان‌های والای ایشان، رهبری و شهدا تجدید پیمان کردند. شرکت کنندگان در این مراسم، با نثار تاج گل و قرایت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر...

وب‌گاه فرارو

تاریخ اسلام خسته از شمشیر‌های خونریز اموی می‌انگاشت بتواند در تحولی تاریخی تحت لوای بنی عباس روزگاری آسوده از چکاچک شمشیر‌ها و تیغ سنان در مسیر پاک شریعت پیش رود. ولایت، اما همچنان عابر غریب کوچه‌های مدینه مثنوی شهادت را از محراب کوفه تا کویر تفتیده کربلا می‌سرود.

خبرگزاری میزان

اعضای قرارگاه فهمیده سپاه محمد رسول الله به همراه سردار حسن‌زاده و جمعی از کارکنان این نهاد امروز چهارشنبه با آرمان‌های والای بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران تجدید میثاق کردند.

خبرگزاری دانشجو

گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو - نرگس علینقیان؛ «مست عشق» آخرین ساخته سینمایی حسن فتحی، کارگردان پر آوازه ایرانی بالاخره پس از 5 سال انتظار توانست بر روی پرده سینمای ایران نمایان شود و در چند روز نخست اکران با فروش 3 میلیاردی، گیشه سینمای ایران را از چنگال سینمای کمدی بیرون آورد. سوالی که می‌تواند مخاطبان و حتی منتقدان را درگیر خود کند آن است که آیا این همه انتظار برای فیلم پر حاشیه...

خبرگزاری دانشجو

سازمان حج و زیارت چگونگی دریافت سریع‌تر ارز مسافرتی حج تمتع امسال را اعلام کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اگر ماده اولیه مشارکت سیاسی را در سه عنصر اندیشه، ایمان و اراده معطوف به‌عمل بدانیم، دو پدیده مهم «استقامت» و «هجرت» دو مصداق از عرصه‌های مشارکت سیاسی مؤمنان در دوره 13ساله مکه هستند.

وب‌گاه مشرق نیوز

نمایندگان مجلس تصویب کردند که روزهای جمعه و شنبه به عنوان تعطیلات پایان هفته باشد البته این مصوبه نیازمند تایید شورای نگهبان است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با تصویب مجلس سازمان اداری و استخدامی کشور موظف شد متناسب با تغییرات فناوری و در شرایط اضطرار، ساعت کار و نحوه ارائه خدمت و تقویم آموزشی مدارس و مراکز آموزش عالی را تهیه کرده و به تصویب هیات وزیران برساند. با تصویب مجلس سازمان اداری و استخدامی کشور موظف شد متناسب با تغییرات فناوری و در شرایط اضطرار، ساعت کار و نحوه ارائه خدمت و تقویم آموزشی مدارس و مراکز آموزش عالی را تهیه کرده و به...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز - سه‌شنبه - با شناورسازی تقویم آموزشی مدارس و دانشگاه‌های سراسر کشور موافقت کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز چهارشنیه 26 اردیبهشت با شناورسازی تقویم آموزشی کشور موافقت کردند.