جمعه 21 اردیبهشت 1403

مذهبی

مذهبی

خبرگزاری تسنیم

چادرملوی اردکان چهارمین تیم راه‌یافته به دور یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سردار رادان، فرمانده کل انتظامی کشور گفت: دشمن می‌خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذرد، بعضی از خاکریزها تعیین کننده است چه حفظ آن و چه از دست دادن آن.

وب‌گاه خبر آنلاین

امام جمعه قم گفت: از نیروی انتظامی کشور و همه کسانی که زخم زبان‌ها را به جان خریدند و برای حفظ ارزش‌ها به میدان آمدند و از پای ننشستند تشکر می‌کنیم؛ حجاب یک اصل قانونی است، امروز دشمن می‌خواهد برای ما چالش ایجاد کند؛ لذا سخنان مقام معظم رهبری حجت را برای ما تمام کرد و ما حمایت خود را از نیروی انتظامی و همه دستگاه‌ها اعلام می‌کنیم.

وب‌گاه الف

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: بی حجابی دل‌ها را به سقوط می کشاند و بی غیرتی، بی حیایی و بی عفتی را به دنبال خواهد داشت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک کارگردان گفت: سال 87 ایده‌ای به ذهنم رسید که مستندی درباره کاشت، داشت و برداشت محصول شالی بسازم.

وب‌گاه عصر ایران

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور با تاکید بر اینکه با همه ظرفیتمان متعهد به خرید مرغ هستیم، گفت: شرکت با شیبی 27 درصدی طی یک ماه گذشته به رکورد خرید روزانه 1000 تن مرغ رسیده است. البته خرید مرغ از اسفندماه آغاز شده بود و در ماه رمضان حدود 17 هزار تن مازاد مرغ از استان‌ها خریداری شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: بی حجابی دل‌ها را به سقوط می کشاند و بی غیرتی، بی حیایی و بی عفتی را به دنبال خواهد داشت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فرمانده انتظامی کل کشور گفت: دشمن می‌خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذرد، بعضی از خاکریز‌ها چه حفظ آن و چه از دست دادن آن تعیین کننده است.

وب‌گاه فرارو

سردار احمدرضا رادان گفت: دشمن می‌خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذرد، بعضی از خاکریز‌ها تعیین کننده است چه حفظ آن و چه از دست دادنش وقتی به شهید "علم الهدی" گفتند خرمشهر سقوط کرد گفت دعا کنید دل را از دست ندهیم خرمشهر را می‌توان پس گرفت، اما اگر دل سقوط کند خرم شهر‌ها پس از خرمشهر سقوط می‌کند وآن وقت است که در شهر‌های سقوط کرده زندگی خواهیم کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امام جمعه شیراز کارگران را سربازان جنگ اقتصادی و معلمان را سربازان جنگ فرهنگی عنوان کرد و از آنان خواست تا میدان مبارزه در جنگ اقتصادی و فرهنگی را به نفع کشورمان تغییر دهند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امام جمعه قم اظهار کرد: مسئولین بودجه آموزش و پرورش را کم نگذارید و آموزش و پرورش را در گیر و دار معوقات و رتبه بندی قرار ندهید؛ سند تحول باید اجرایی شود و خروجی آموزش و پرورش ما باید تربیت انسان‌های در تراز انقلاب اسلامی باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امام جمعه قم با اشاره به عملیات وعده صادق، اظهار کرد: نیروهای مسلح ما دل مردم را شاد کردند این عملیات از مصادیق امید به آینده بود؛ اکثر دنیا اقدام ایران را به عنوان اقدام موثر و اخلاقی معرفی کردند، زیرا ما مردانه جنگیدیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

علم‌الهدی: در بحث حجاب، مردم نباید تماشاچی باشند، همه‌ی کارها با نیروی انتظامی نیست نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی در خصوص بحث حجاب گفت: اگر مردم بخواهند یک گوشه بنشینند، تماشاچی باشند و بگویند آقای خطیب نماز جمعه، آقای نیروی انتظامی، شما بیا این ناهنجاری را درست کن، اینطور نمی‌شود! برادران و خواهران، جهت گیری انقلاب در جامعه ما با میدان داری مردم محقق می‌شود. حجت الاسلام سید...

وب‌گاه عرشه آنلاین

برای این که بدانید چه رخدادی در زندگی تان ممکن است رخ دهد فال انبیا امروزت را در همین صفحه بخوانید. یکی از سرگرمی‌های افراد گرفتن فال است. یکی از فال های پرطرفدار فال انبیا است. یکی از فال‌8های سرگرم کننده برای ایرانی‌ها فال انبیا است که در آن شما نتیجه فال خود را با توجه به یکی از انبیا الهی شامل: حضرت آدم، حضرت ابراهیم، حضرت ادریس، حضرت اسحاق، حضرت اسمائل، حضرت الیاس، حضرت ایوب، حضرت...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده کل انتظامی کشور گفت: دشمن می‌خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذرد، بعضی از خاکریزها تعیین کننده است چه حفظ آن و چه از دست دادن آن.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امام جمعه مشهد با بیان اینکه میدان داری مردم و دولت پیش نیاز تحول فرهنگی است، گفت: ما به یک تحول و تجدید حیات فرهنگی از ناحیه ملت و دولت نیاز داریم.